Gå til innhold

Sender dere takkekort til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... de som ga gave da babyen ble født? Er det vanlig? Eller er det bare vanlig med takkekort i forbindelse med dåpsgaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør det. Er ganske vanlig i vår vennegjeng...

Skrevet

Vi sendte takkekort i forbindelse med fødselen. Syns de var en fin mulighet til å få sagt takk for oppmerksomheten.

Skrevet

Vi gjorde det. Og fikk veldig mange positive tilbakemeldinger om hvor koselig det var :-)

Skrevet

Vi sendte i forbindelse med alle gavene vi fikk da hun ble født, de fleste synes det er en koselig ting, da får de sett et bilde av den nyfødte og:-)

Skrevet

Ok takk for svar! :) Har ikke gjort det da jeg hørte fra noen at det ikke var vanlig. Men det kommer jo selvsagt an på, ser jeg! Blir vel for dumt å sende ut nå, 3 og en halv mnd etter fødselen, hehe....

Skrevet

Tror ikke det er for sent. Det er ikke lenge siden jeg fikk takkekort av en 4 mnd gammel baby!

Jeg tror alle som gir en gave, ønsker å få en skikkelig takk tilbake. Det er jo kjempefint å få et bilde! Det går selvfølgelig an å takke muntlig eller bare med et vanlig kort også, men det er viktig å takke. Ren høflighet!

Skrevet

Vi skal gjøre det.

Eeehh... Her er babyen snart 5 mnd og jeg har ennå ikke sende ut.

Skal til fotografen på mandag, så nå går det hvertfall fremover.

Bedre sent enn aldri... ; )

Skrevet

JA, det er vanlig i vår vennekrets.,, og nei det er ikke for seint tre mnd. etter. Tulla vår er snart 4 mnd. og vi skal sende takkekort nå. Man har jo litt å styre med i starten, så takkekort bestilte vi når vi fikk tid. Bedre sent enn aldri: Vi fikk en bryllupsgave 3 år etter at vi hadde giftet oss, he, he...

Skrevet

vanlig hos oss og, men de fleste sender de ut i samme omgang som de sender ut takkekort for dåpsgaver;) da kan de bruke samme kortene;)

Skrevet

hehe dumt ???.... vi sender ut takkekort i disse dager:-)

Er klar over at vi er veldig treeeeg, men er glad vi fikk det gjort:-)

3 mnd og 9 dager siden hun ble født!!!

Skrevet

Vi gjorde det, ganske vanlig her og.

Synast ikkje det er seint å sende ut takkekort når babyen er rundt 3-4 mnd. Forrige gag sndet eg ut då jenta var 2 mnd, og måtte etterbestille fleire gangar. Var så mange eg fekk gave frå etter at eg alt hadde sendt ut takekort.

Denne gang skal eg ikkje sende ut før babyen er 3,5-4 mnd., så slepp eg slikt som forrige gang.

Skrevet

Vanlig det her,vi sender ikke ut fra dåpen. Men siden det kom så tettpå kverandre så takket vi for dåpsgaven i samme slengen.

Skrevet

Her og er det vanleg. Me held på å senda ut takkekort for dåpen. Skal gi til alle han har fått pakke frå, men me gjer det slik at det vert kombinert takkekort og julakort. No er guten vår mnd, så når dei vert delte ut er han vel like over halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...