Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei, hei Hvordan går det med deg, lenge siden jeg har sett deg nå - håper alt er flott! Magen min vokser, og jeg har hoppet etter til 2.tri jeg også, 13+5 i dag Har måttet kapitulere og kjøpe mamma-bukser nå, litt moro,men litt skremmende også - det skjer så fort... Vi skal ha nytt treff i Lillestrøm neste uke, torsdag klokken 17.00 på Egon - håper det kan passe i kalenderen din. Det var ønske fra "Bli gravid" om å ikke utvide med så mange mager, men vi to er velkomne, og det er jo koselig, derfor ingen felles invitasjon til treff ute Håper å se deg på torsdag
Faylinn Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg har vært på kurs og greier, så jeg har ikke rukket å være særlig her på en drøy uke. Er så mye å gjøre på jobben at jeg knapt rekker å BIM'me, nesten frekt! :-) Med treff "neste torsdag" menes torsdag 18. okt, ikke sant? Jeg tror jeg kan komme da, men må se an når diverse håndtverke har tenkt å melde sin ankomst.. Det er et treff mandag 23.10 på kvelden også, har du tenkt deg dit eller? Velkommen til 2. tri forresten! Jeg er 17+0 i dag, og magen er ganske så tydelig. De siste dagene har jeg kjent liv også! Skal til jordmor i morgen, noe som passer bra siden det har hopet seg opp noen spørsmål om nåtid og fremtidig fødsel... ja, vi skal visst gjennom det også. :-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, det går litt i rykk og napp for deg også, skjønner jeg. Så bra å høre at alt er bra med deg, ble litt bekymret når ingen hadde sett eller hørt noe til deg på en stund - godt å få bekreftet at alt er bra! Ja, treffet er nå torsdag 18.oktober kl. 17.00 på Egon, håper du får fri fra håndtverkerne så du kan skravle litt ! Mandag 23.10 har pappa bursdag, så jeg tipper han syntes det er hyggelig hvis jeg stikker utom og tar en kaffekopp. Men gjerne en annen gang. Takk, takk, her flyr dagene virkelig. Jeg er i uke 14 nå, 13+2 i dag, så du leder - fikk termindato 22.04 da vi var hos legen sist. Fikk ikke time hos JM før i uke 17, jeg heller, syntes det var sent, men det var alt hun hadde... Håper det kommer timeoppsett fra Ahus til ul også snart, det skal vel også være i uke 17/18 et sted. Vi har kjøpt et par bøker og lånt noen, samt at vi fikk litt info fra legekontoret så jeg føler at jeg har fått svar på det meste, men det dukker sikkert opp spørsmål etterhvert hos oss også. Sambo leser bøker på sengen, da, i går leste han at det gikk an å høre hjertet til barnet ved å legge øret på magen, og da måtte magen til pers. Han hørte ingenting - hehe - men det hadde jeg egentlig ikke forventet heller Håper vi sees torsdag
Enitsirk79 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Fint å lese at det går bra med magene deres:o) Må jo følge med på dere to! Håper vi sees på torsdag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå