Gå til innhold

Legespørsmål!


Superbolla

Anbefalte innlegg

Jeg trodde egentlig at man skulle kontakte lege med en gang man ble gravid, men det er så mange her inne som skriver at de venter ganske lenge. Hva skal en gjøre? Jeg er gravid for første gang, så vet ikke så veldig mye egentlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan kontakte legen din når du vil.. Men får nok ikke kontroll før mellom 8-12 uker.. Jeg ringte i uke 5 og fikk time 5 uker senere.. (uke 10) Jeg syns det er deilig å ha noe å glede seg til derfor ringte jeg kanskje litt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg gleder meg så veldig jeg også, så jeg trodde man kom til kontroll med en gang! Ja ja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time med engang hos jordmor forrige gang (var da i uke 7) og denne gangen fikk jeg det samme og d avar jeg 5+5 eller noe. Ville dit ganske fort bl.a pga valg av fødeplass.

Skal tilbake i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen på tirsag og da er jeg 6 uker (ungen 4 uker) på vei. Synes det er veldig bra at jeg har time så tidlig siden jeg er gravid med nr 1. lurer på mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til legen denne uka, var da 6 uker på vei. Fikk ingen spørsmål om når jeg hadde siste mens el. lignende, fikk bare time i neste uke med beskjed om å ta med urinprøve. Kommer til å være 6+6 når jeg drar til legen. Har jo hørt at man ikke skal før i uke 12, og hadde nok ikke "mast" om de hadde sagt det når jeg ringte, men det er jo litt ålreit å dra dit litt tidligere.. Er første gangen for meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...