knærten71 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 hei noen som er medlemmer der som kan si litt om de er fornøyde eller ikke.Er bøkene bra, fungere avbestilling og utmelding?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har hørt at mange har problemer med å få meldt seg ut, og når de endelig blir det, så ringer Go boken ofte å "maser" for å melde de inn igjen.
knærten71 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 ja det ryktet har jeg også hørt men det er lenge siden, ca ett år. Derfor jeg håper flere svarer
pikabuu Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Heia! Æ har nettopp meldt på min lille gutt i goboken. Å før æ sa ja til og bli medlem sa han at det ikke va nåkka forpliktelsa i det hele tatt. du kunne avbestille det du ville og melde dæ ut katti som helst vist du ikke va fornøyd. Men har jo ikke prøvd det enda da:p Fikk første bokpakke i dag. og dæm va kjæmpefin. små tøybøker med speil å digsebomsa på =o) syns det virka som en go klubb æ =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Angrer på at jeg meldte meg inn i go'boken - kunne satt sammen en bedre pakke selv, billigere.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 var medlem og meldte meg ut for 2 mnd siden. Pga økonomien her for tida. Ikke ringt etter det så håper det fortsetter sånn
Trine & co Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke avbestilt noen bøker derfra ennå, men er ellers fornøyd med bøkene:-)
Vona Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Jeg er veldig godt fornøyd! Tøybøkene med plinge-/knitrelyder er ideelle for babyene, og bøkene ellers har gjerne litt ekstra som barnet kan dra i/kjenne på osv. 2-åringen vår elsker de bøkene hvor en f.eks kan putte en bamse i "lekegrinda", "vogna" osv. (aktivitetsbok) (Men noen bøker kan lett ødelegges når det f.eks er noen papirbiter som spretter opp eller som barnet skal dra i, så da bør en følge litt med....) Avbestillingen fungerer bra!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Er veldig fornøyd med goboken. men har ikke avbestillt eller prøvd å melde ut.. til MaisErHarry: skriv et brev/mail med beskjed om at du ønsker å melde deg ut. husk medlemsnummer og fullt navn.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Vi har vært medlem siden september 2002, og synes de har veldig bra bøker, de er veldig hjelpsomme dersom det er noe man vi ha endret. Nå f.eks får barne bok annen hver mnd, etter forslag fra dem, siden storesøster vervet lillebror,og de tenkte at det kanskje ble litt mye bøker........ og vi fikk halvert ut giften..... (eller den endret seg i allfall ikke) Så veldig fornøyd!!!
Beama Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er kjempefornøyd med goboken.... snuppa liker bøkene godt. Har enda ikke prøvd å melde meg ut eller avbestille noe...
Nancy's mama Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 meldte meg ut etter 2 pakker.kjempedyrt synes jeg, og liker å kunne velge bøker og sånn selv.er faktisk ganske irritert på at man blir nedringt av alle mulige bok klubber for barn.hvor får de navnet vårt fra?sikkert greit for de som bor litt i utkanten å være med, men for meg som bor i en by hvor det er bokhandler på hvert hjørne så blir det litt unødvendig.
Cammy1 Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er kjempefornøyd! Synes det er så koselig når pakkene kommer. Kunne selvfølgelig kjøpt bøker selv, men det er så mye å velge i og vanskelig synes jeg, og dessuten enkelt å få det rett posten. Kjekt at noen hjelper meg å velge!
**Bettan** Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 Vi har ikke en gang meldt oss inn i gobokek, men får pakker derfra og regninger! Jeg ringte å sa at jeg ikke hadde meldt meg inn, men det gikk de ikke med på! Så sa jeg at jeg ville melde meg ut og da la de bare på røret! Jeg gidder ikke å betale de regningene heller! Hvis de går til inkasso, så går jeg bare til forbrukerrådet!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #16 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er ikke fornøyd, får alt for mye bøker rett og slett, og ting som ikke er tilpasset alderen på barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #17 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg meldte ut barnet mitt, syns det var en dårlig bokklubb.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #18 Skrevet 14. oktober 2006 Kan melde seg ut ved å sende en mail til dem.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #20 Skrevet 14. oktober 2006 For vår del var det ikke noe problem å få meldt seg ut, men kan ikke si jeg er en forøyd kunde. I andre pakken fikk vi boka "se baby,lær baby". Denne boka har noen bilder inni plastlommer. Da gutten min var 5.mnd. klarte han på egenhånd å få ut et av bildene og bite av et av hjørnene. Dette satte seg fast nesten nede i halsen. Fikk fisket det ut, men ble både sint og redd. Trodde han lå i grinda og lekte med en godkjent leke.
**Bettan** Skrevet 18. oktober 2006 #21 Skrevet 18. oktober 2006 Da hadde jeg gått til sak mot goboken!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har vært medlem tidligere og jeg er mellomfornøyd med dem. De har mange morsomme og originale barnebøker i tøy f.eks, men bøkene kommer alt for hyppig. Når ungene blir litt eldre sliter go'boken veldig med alderstilpasning synes jeg. Vår datter som da var under to år fikk en bok om unger som skulle til tannlegen f.eks. Det var da over et år til noe lignende var aktuelt for henne. Vi har blitt plaget av telefoner fra go'boken i flere år etterpå. Dvs de ringer ikke hver dag da, men jevnlig. Så vi er tydeligvis på en eller annen liste. De fleste av bøkene derfra kan faktisk kjøpes "løst" i bokhandler, så derfor velger jeg heller å kjøpe de bøkene som er interessante.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 Fornøyd med det vi har fått jeg, men noen pakker har jeg jo avbestilt også da, siler ut det jeg ikke syns ser noe særlig ut. Syns egentlig pakkene er litt dyre da, men det er vel kanskje ikke så mye billigere å handle slike bøker i butikken selv heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå