Gå til innhold

Treff onsdag 1.November???

Anbefalte innlegg

Hei. Er det mange som skal på treffet på Havariet, onsdag 1. November??

Jeg lurer også på hvor langt på vei dere er... jeg har termin i mai, så det er ikke stort som synes på meg, men det hadde vært veldig koselig å treffe andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6674545-treff-onsdag-1november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp jeg skal iallefall :) gleder meg, det skal bli så hyggelig å treffe andre gravide.... jeg har termin 01.01.07. Syntes det er kjempe flott med alle soom kommer jeg uansett om de er "4 uker eller 9 mnd" på vei, gjør vel ikke noe om det ikke syntes enda da vel, den tid kommer tidsnok hehe:)))

"gjengen" finner man ved å se etter gravide mager hehe:)) Eller et bord hvor det bare sitter jenter rundt:=) Det er det først treffet så det er vel ingen som vet hvem de andre er enda, men vi finner hverandre nok hehe. Vi finner hverandre helt sikkert:)))

Annonse

Hei! Jeg får desverre ikke kommet på noe treff på onsdag for jeg har en liten gutt på 1 og et halvt år og pappaen er borte onsdagskvelden. Men ville bare si at jeg også er innflytter i Holmestrand. Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid med nr 2 så det er jo fint at flere i Holmestrand som ikke kjenner "alle" som er gravide. Kanskje vi treffes etterhvert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...