Gå til innhold

sædprøver, hvor lang tid...

Anbefalte innlegg

hei!

jeg og mannen var til lege her tidligere i uka.(mannens lege)

Spurte om vi kunne få rekvisisjon til å få sjekket sædkvaliteten..det kunne vi, legen skulle ende søknad sa han. han sa også at dette var noe som ikke var prioritert(har holdt på ca 1 år nå) og at det kunne ta uker ja gjerne flere måneder før vi kunne få innkallelse...

For dere som har vært med på dette før, stemmer dette? tar det virkelig så lang tid?

Er det ikke bare sånn at vi leverer inn en sædprøve og så får vi svar , han skal vel ikke inn på noe sjekk?

var så skuffet etter vi hadde vært der, virket som legen dreit oppi hele greien. Skal heldigvis t min fastlege mot slutten av neste uke. (det var hun som sa mannen min måtte gå til sin lege for å f denne rekvisisjonen)

håper det er noen som kan svare på dette.

god helg alle sammen!

klem siri.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6674490-s%C3%A6dpr%C3%B8ver-hvor-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg syntes det høres veldig rart ut, bør vel ikke ha innkallelse for dette... Da mannen min skulle sjekke sæden fikk han en rekvisisjon fra legen, ringte sykehuset å avtalt tid for levering, å så fikk vi svar ca 2 uker etterpå... Han tok prøven hjemme da, å kjørte rett til sykehuset med den...

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt sykehuset å hørt med dem hva som er vanlig!

Håper dere får ordnet opp i det da! lykke til!!

Vi fikk det sjekka på dagen hos gynekologen min. Ikke finn deg i å vente så lenge som du beskriver! God ide å ringe sykehuset, men jeg hadde bestilt time til en privatklinikk eller privatpraktiserende spesialist slik at jeg slapp å vente.

hei!

takk for svar.:-) ble glad nå når jeg hørte at det ikk er sånn det skal være.

Kan jeg spørre min fast lege om det er mulig å få rekvisisjonen av henne?

Det som og var så rart var at han skulle ha navn og fødselsdata på meg så skulle han sende inn denne søknaden som han snakket om...

tviler faktisk på at han kommer til å sende innnoe i det hele tatt, han er kjent for å være en ordentlig rotekopp som bruker veldig lang tid på det meste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...