Gå til innhold

JENTER?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det både opp og ned.. Nå som jeg er 37 fullgåtte uker begynner jeg endelig å merke det på kroppen..er mye mer sliten.. Men har ellers ikke hatt noen plager. Alt jeg merker det på er som Mami sa, magen så klart, og alle bevegelsene der hun presser seg langt ut av magen, og hikkingen hennes.

Jeg lurer fortsatt på om det vil gå skikkelig opp for meg før hun kommer ut.. Kan jo være det ikke gjør det..

Annonse

Noen som har det!! Jeg er 34 uker og har hatt plager nesten hele veien :-S Begynte med morgenkvalme og oppkast, gikk over i 4.mnd, hadde deretter uvi..

Når dette var over var alt helt fint og flott og kjente ingen plager :-) Når jeg kom til uke 29 fikk jeg bekkenløsning, og i tillegg har kvalme og sureoppstøt kommet tilbake igjen..

Gleder meg litt til alt det er over og jeg har den lille tulla mi i armene mine :-D Men tror jeg kommer til å savne "den gravide følelsen" litt likevel. Blir vel kanskje litt rart og våkne og ikke er kvalm, eller at de sureoppstøtene gir seg osv... Men er 6 uker igjen.. håper jeg slipper å gå over tiden :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...