Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Er det virkerlig mulig å bli så sinnsykt opptatt av egen kropp som mange av dere er?? Gidder ikke å nevne navne, men dere vet nok hvem dere er... Blir helt matt når jeg ser hvordan dere holder på. Hva slags syn på kroppen sin vil barna deres få med de holdningene dere har???Dere dytter problemer på barna deres... SKAM dere!!! Grow up!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 ja det er mulig å være opptatt av kroppen sin!!!! barna har samme syn som mor si på kroppen,går på nutrilett og slankepiller hele gjengen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hehe, der traff du et ømt punkt nephilia. Synd at mammas kropp bare skal dreie seg om reductil, ulovlig kjøpt over nettet sådan...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 JA TENK!!!! Det er faktisk viktig å være opptatt av kosthold og trening i dette samfunnet hvor fler og fler sitter på ræva i sofaen og trykker i seg snop og usunn mat !!!! Se rundt deg når du er ute blandt folk - breie rumper og hengemager så langt man ser !!! UTROLIG EKKELT OG USMAKELIG spør du meg! I dag så jeg ei mor som var kjempefeit og stakkars datteren (ca 6 år) såg ut som en kopi av moren - hun veide sikkert 70 kg !!!! Stakkars unge! er ikke det barnemishandling så vet ikke jeg ! Hun var så feit at hun vagget avgårde! Det er faktisk ikke farlig å la ungene vokse opp på SUNN mat ! Takke meg til slanke kropper istedet for feite ekle folk som ligger på sofaen hele dagen!!!!! ÆÆÆSSSJJJ!!!!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg sier ikke at man ikke skal være interessert i kosthold og trening og holde seg i form. Jeg sier bare at det rett og slett blir en sykdom når man blir sååååååååååååå opptatt av det som noen av dere er her... Det er jo livsfarlig for noen av dere å veie over 60 kg...Da kan man ikke begynne å snakke om at man er feit og motbydelig!!! Da er det faktisk DERE som har et problem og ikke dama som veier 65 eller 70 kg....Det er faktisk forskjell på å veier 2-3 kilo "overvektig" enn 20 -30 kilo....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Helt enig med deg, nephilia! Og de fleste gutter/menn synes forresten også at det er mye penere/flottere med en sunn, frisk og aktiv jente, enn en som er tynn på en syk måte og knapt har krefter i kroppen, (hvis noen tenker på den siden av saken...). Så slankepiller er for dem som av forskjellige grunner virkelig trenger dem og får dem skrevet ut av legen sin, de som "bare" er litt for tunge skulle heller bruke kreftene sine på å være aktive og leve sånn passe sunt, i stedet for å svekke kroppen med stoffer som egentlig ikke skulle vært der!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Enig jeg også. Helt tragisk! Har selv noen kilo igjen etter fødselen, og etter å ha lest en del på nettet virker det som om en del kutter ut amminga for å slanke seg, begynne med slankepiller eller for å ta mavekirurgi. Hvis ikke det er litt syklig så vet ikke jeg...
To gutter + spire Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Er faktisk enig i at det er tragisk når jenter som veier litt over 60 kg bestiller seg reductil for å ta av "de 5-6 kgène som henger fast" ...de er jo bergnet på personer som er ekstremt overvektige ! Men denne diskusjonen er sikkert skrevet om en million ganger her inne..så det er ikke vits i å mase mer om det. Allikevel- man har helt feil fokus når man tar slike piller!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Tror man påvirker hverandre innmari her inne. Hadde aldri hørt om reductil før jeg leste om det er. Det er enslags massesuggesjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå