Gå til innhold

17-18 uker på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter tredjemann og er nå 17-18 uker på vei.

Men jeg kjenner ikke liv.

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bli mor for første gang, så noe liv er vel ikke å vente helt enda. Begynner 19. uke på søndag, men er ganske sikker på at jeg kjente et lite spark i dag. Første gang jeg kjenner liv.

Skrevet

eg venter også nr 3 og er 17-18 veker.Eg kjente liv i veke 15.

Men du trenger nok ikke vere redd, det kjem nok snart, kan jo hende morkaka ligg framføre eller noe.

Skrevet

Jepp.. venter også nr 3 i mars. Kjente litt "dulting" i uke 14-15 tror jeg..men ikke noe etter det. Er som deg 17-18 uker. Ul om 1 1/2 uke... gruer meg litt..

Skrevet

Hei. Venter nr 6. Kjente litt liv i uke 16 (har ikke kjent noe før uke 18 i de andre svangerskapene); men i uke 17 var det heeelt stille. nå mot slutten av uke 18 (uke 19 i følge Ul) har jeg begynt å kjenne litt igjen, men ikke hver dag. Hvis morkaken ligger foran, kan det ta lengre tid før man kjenner liv. Selv vet jeg at morkaken ligger bak (etter UL), men kjenner altså likevel lite. Tror dette er helt normalt; vi får nok bare smøre oss med tålmodighet; det kommer nok:-)

Skrevet

Jeg er førstegangs og 18-19 uker på vei, har fortsatt ikke kjent liv. Tror det varierer mye fra person til person.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...