Gå til innhold

Ull klær på H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd både HM, janus, joha og nøstebarn...

Og ja det er fint at det er billig m ull fra HM osv... Men... jeg sverger til nøstebarn nå... Ville nok ikke sagt meg misfornøyd med HM ull hvis jeg ikke hadde prøvd nøstebarn sitt... Og HM sitt er jo veldig billig til at det inneholder ull...Men etter å ha prøvd litt forskjelllig synes jeg det er stor med kvalitetsforskjell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er det med ullen til nøstebarn som er bedre?

Hva er det du sånn rent praktiskl merker at er bedre ?

HVORFOR sverger du til Nøstebarn?

Skrevet

Har også prøvd masse merker (ikke H&M), men ingen av merkene kan måle seg med Nøstebarn. Ullen derfra er ikke kjemisk behandlet da det ødelegger fibrene i ullen og gjør at den mister sine egenskaper (du kan lese om det på nostebarn.no). Forskjellen på ull og bomull er at bomull blir kald når den blir våt, og det gjør ullen fra de andre merkene jeg har prøvd også, men ikke ullen fra Nøstebarn. Man kjenner ikke at ullen er våt engang, selv om man nesten kan vri den opp. Hadde på tulla mi en bomulls-pysj med en ullbody under, og så hadde hun tisset seg ut så pysjen var kliss våt. Men bodyen virket tørr enda og tulla sov så godt, våknet ikke av det engang.

Har selv prøvd undertøy fra Nøstebarn og den er virkelig bra, mye bedre enn Ulvang bla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...