Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en kvinne på 36 år som håper det er plass til meg her? Jeg er i en litt annerledes situasjon siden jeg lever sammen med en annen kvinne, og vi prøver å bli gravide vhja inseminasjon på en klinikk i Danmark. Vi har hatt to inseminasjoner til nå, dessverre uten hell. Nå har jeg snart avsluttet en enkel Pergo-kur. Har overhodet ikke merket noen bivirkninger, og er nesten litt redd for at det ikke skal virke av den grunn. Vi som skal insemineres i Danmark må bli utralydscannet for å se størrelsen på egget og når det er mest fordelaktiv å sette en eggløsningssprøyte. Har mange av dere opplevd på Pergo ved kontroll dag 11-12 at egget er for lite til å være fruktbart? Ha skjer i så fall, må dere tilbake til legen etter noen dager for å se hvor mye det har vokst videre? Dette er jo en kostbar prosess for oss,,,

Ellers vil jeg gjerne høre om noen gladhistorier om dere som har blitt gravide på pergo? Håper jeg kan få være en av dere her på denne siden!

Atomina

Fortsetter under...

Hei på deg!

Det er ikke uvanlig at eggene er for små på dag 11-12. Og da må man inn et par dager sener for å se om de har blitt større.

Men må dere til Danmark for å ta ul eller kan dere ta det på en privat klinikk her i Norge...?

Da vil vel kanskje kostandene gå ned noe...

Uansett ønsker jeg dere lykke til og det blir spennende å følge dere!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...