Gå til innhold

September: Det ble brått septemberbarn:-)

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Ja,her går det så fint! Hun vokser bra, og er fornøyd med livet:) litt vanskelig med spising i starten(hun lå på nyfødtintensiven), men nå er hun blitt såå flink. Lå din på nyfødtavdeling, eller fikk du ha h*n på barsel?

Jeg fødte i Frankrike jeg (eller det ble keisersnitt da...) fikk svangerskapsforgiftning. Der lå hun i kuvøse i fire uker, så amming tok litt tid her også. Hun fikk noen dager på nyfødtavdelingen der før vi dro hjem. Skulle innom barsel/nyfødt på Ullevål for å få amming i gang, men ble sendt på infeksjonsavdelingen og superisolat - de var redde for mrsa-virus. Ble to dager på Ullevål og amming gikk kjempebra!! Nå har vi vært hjemme i en mnd og vokser og koser oss. Hun sliter litt med bæsjing så jeg skal ut å kjøpe maltekstrakt. Ellers er alt bra med oss!!

Annonse

Det er visst ganske vanlig med "bæsjeproblemer". Har fått lære att tarmen til alle nyfødte er umoden - og er du født for tidlig er den enda mer umoden. Helsesøster sa også at tran smurte tarmen, jeg har gitt d-vitamindråper, men bør kanskje begynne med tran. Jeg er litt skeptisk til tran på sånne små jeg da... ellers har vi kjøpt oss babyslynge og hun liker godt å ligge inntil mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...