Gå til innhold

Oktober: Hvordan går det med der Stavanger Oktober jenter:0)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Hei alle Stavanger Oktoberjenter:0)

Det hadde vært kjekt og visst hvem av dere som har født og hvem av dere som fortsatt venter.

Håper virkelig at det går bra med dere.

Jeg går fortsatt og venter...terminen er på førstkommende Mandag men det ser ikke ut som om det skal skje noe før etter termin.

Var hos jordmor i dag og målte livmorhalsen til 2 cm,(åpning 2 cm)som skal til fødsel være helt utslettet. Derfor må jeg forberede meg til å gå over tiden.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går her å vagge ennå eg.. termin 23. men eg jekk over sist, så JM sie eg må ver forberedt på d:(

 

Har sje sjekka någe livmorhals annå, ska t JM på tirs kanskje hu gjør d då?

 

Ellers vet eg at ungen e ca 3800 nå, så d hadde vært fint om ann kom ud snart ja:)

Glede meg.. trett å sliten fortiå så eg må prøva å nyda disse dagene å sova litt innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det helt supert... Fikk gutten min 1.oktober, 16 dagar før tia, e veldig kjekt. Men og veldig uvant.... Han har litt gulsot, så me blei liggande på sjukehuset litt lenger enn planlagt, men e godt å vær hjemma nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei! fornøyd med voksiposen du fikk kjøpt deg?:)

jaja, eg går nå her ennå eg ja, ikje så mye som eeeeett liite tegn engang på at noe skal skje. bare fokjølet og tett i nesen. menmen.. får håpe d ordner seg til fødselen:)

 

på mandag skal jeg til akupunktur igjen, 2 gang, og da skal hun sjekke modning før hun setter nålene, så jeg er veldig spent på det! om jeg er noe moden eller om d ser "dårlig" ut.. hehe:)

 

ellers så fødte jo også oktobernurk i går!:) ei lita jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Har termin om 9 dager og syns bare det er greit om det går en liten stund til. Har enda en del i heimen som bør komme på plass, vi har flist badene så det har vært ganske kaotisk en periode nå, men nå er det bare nedvask og litt rydding som trengs. Veldig fin form, men sliter med å sove, finner ingen god stiling og det er så mye som surrer og går i hodet. Jeg vil sove, men hodet vil ikke!! : ( Har nytt dagen i byen i dag og shoppa litt, er ganske desperat etter en skikkelig shopping-tur og få litt høstklær til gards : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Tone!

 

Joda....her går eg å håbe på at någe ska skje snart, 9 dager OVER terminen!! GRRRR....

Men...det er ikke lenge igjen uanz nå..

 

Oktobernurk fødte i går ei jente på 2900g og 49cm. Jeg er SÅ misunnelig!!!!

 

Lykke til!!!

 

PS!!! MIN tur fyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fødte ei velskapt jente på 2800 gram og 48 cm lang den 08.10. 7 dager før termin. Så eg sneik vell litt i køen;)

 

No er me heime og koser oss. Til tider travelt, men ho søv heldigvis bra på natta. Våkner berre kvar 3 time og vil ha mat, så sovner ho igjen.

 

Lykke til til dokke som ikkje har født enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fekk ein nydelige å stoooore gutt 4 oktober:) fødselen tok 22 timer.. off, d tærte på kreftene ja!! måtte bruga sugekopp for å få an ud.. d va UBEHAGELIGT!!!

men itte alt va øve så va d bare fryd å gammen:) og eg hadde ein av den stust morkagå legene og jordmorå hadde sitt! hehe.. litt tøft d då... :P

 

Sander va 52 cm, veide 3970g og hadde ein H.O på 39 cm! hehe.. ikkje småtterier d...

 

eg bodde på barselhotelle, så va heilt topp:) kjempe kjekke folk der!

å herligt me egen dysj, tv og telefon.. og store å goe senger:D

anbefale d altså!! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Ja då kan eg stolt sei at eg fekk ei jenta på lykkedagen 13 oktober!! Hu va 2924 g og 49 cm...:) ei lidå søde jenta så hette Lycke!!

 

Min fødsel varte lenge den og....Tesamen gjekk det 41 timar fra vannet gjekk, t hu va ude, men hadde ikkje rier de fysste 24 timane ca..

Fekk drypp på sykehuset, og hadde ein harde fødsel så endte med litt "få hu ud fort, for hjertelyden gjekk ner" så blei hektisk..men alt e vel! presste na ud på 15 min!!:)

 

Nå e me hjemma, kom hjem idag! Så får se koss det går me na inatt, men alt e fint me ammingå!!

 

Lykke t alle dåkk så vente, det e så kjekt når det endeligt e øve!!

 

Stor klem fra Tonje og lille Lycke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...