Gå til innhold

Lamaze på forsiden!

Anbefalte innlegg

He he. Ser det står om Lamaze på forsiden.

Gøy det, i hvertfall for meg og de andre av dere som har valgt å føde med Lamaze. Er det flere som plutselig får interesse for Lamaze er det ikke for sent. Jeg ser det står at det går fint på to mnd, men da med to 20 minutters økter trening daglig. Jeg har infoen og treningsopplegget, så det er mulig å få kopier av det for dere som bor i trondheim i hvertfall.

Lykke til jenter. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6673500-lamaze-p%C3%A5-forsiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lamaze info kan du finne i den boka som det står referert til i artikelen (men den er gammel, lite oppdatert og kan være vanskelig å få tak i). Ellers så skriver Anna Wahlgren om metoden i Barneboka. Den får du tak i hos de feste bokhandlere. Bak øret: Den boka er det mange jordmødre og leger som ikke liker. Jeg fikk anbefalt å ikke lese den av min JM. Det er ikke pga kapitelet om Lamaze (den teknikken likte hun) men pga at Anna Wahlgren har en del underlige teorier på ting. Hun er f.eks en av de som mener at alkohol og røyk i svangerskapet ikke er skadelig fordi hun både røkte og drakk uten at hennes barn fikk merkbare skader av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...