❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei, Noen som har gode tips til hva jeg kan fylle dagene med. Annet enn husarbeid da :/ Alt er klart til den lille kommer, barnerommet er å klart..Går i min 37. uke nå..
termin04.11 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Føler med deg. Har vert sykemeldt siden uke13 (nå 37) og har holdt på å gå pkke å veggene. Meldte meg til slutt på kurs ved NKI for ikke å føle meg helt ubrukelig. Men det er vel litt sent nå... I det siste haar jeg limt inn bilder. Regner med at det blir en ny ladning ganske snart.. Lykke til!!
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 HUff da, vet åssen det er. Prøvde å dra litt på jobben forrige uke, men det førte til oftere kynnere så jeg fikk beskjed om å ta det rooolig. Lykke til til deg å!! helgefølelsen har jeg heller ikke lengre..!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Sov, sov og sov. Deretter kos deg så mye du bare kan. Du har kun tre uker igjen av ditt liv der du bare har "deg selv". Snart vil livet ditt være snudd opp ned, med alt det fine men også det skremmende det fører med seg å få barn.
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Hm..jeg er ikke trøtt heller i grunn..hehe, men takk for råd:)
xpecting Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Kjøp en hobbybok - hekle, sy, strikke, tegne, male (acrylmaling), toving, lese bøker, sudoku, kryssord..bare ramser opp noe.... Begynn å ta foto...øv på riktig lys og utsnitt til å ta lekre babybilder hjemme. Har du Photoshop? Øv deg på programmet...er uendelig mye kult man kan gjøre der!!! Tja..
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Takk for gode råd:) Jepp har photoshop men kan det ikke. En god ide`!!
orbit Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Hei hei.... Jeg har termin samme dato som deg og er også sykemeldt...Jeg har begynnt å lege til fotoalbum av gammle bilder som har lagt i mange år. Har altid sagt at jeg skal ta de når jeg får tid...Og jeg er veldig glad for dette nå.. Dette er noe du kan gjøre sittende i en god stilling å det er bare kos...Så kan du mimre litt også....Også får du øvd deg til alle baby albumene.. Lykke til..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 tihi jeg har kjøpt meg lerret,staffeli, pensler og acrylmaling jeg! Alt på europris til en billig penge! =)
pastasalat Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Heisann! Litt tips: -Lim inn bilder i album -Rydd klesskapet (det holder jeg på med i dag) -Strikk noe fint til babyen (lette baby tepper på Nøstebarn, garn i masse fine fager) (masse tips på BiM sin hobbydebatt også) -Ta en tur på biblioteket (om du liker å lese kan jeg anbefale f.eks "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafon eller "Bienens hemmelige liv", husker ikke hvem som skrev den) -Tren litt hver dag: knipeøvelser, knebøy osv -Gå en tur -Tegn/mal om du liker det -Besøk venner/familie som er hjemme på dagtid -Bak noe å ha i fryseren når folk kommer på besøk etter fødselen -Lag litt middagsretter og frys ned: pizzafyll og sånt noe. Det er lurt når du vil ha middag litt kjapt og er sliten når du kommer hjem fra sykehuset. -Sov og hvil kroppen når du føler for det Lykke til med innspurten:-)
Lille Sprell og meg Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Lille Nøtta - hvor bor du? Hvis du bor i Oslo; Perlemor har 20% på alle steiner og perler nå ut okt. De har utrolig mye fint, og du finner en veldig bra idéside på www.perlemor.com hvis du ikke har så mye erfaring. Dersom du drar i butikken (enten der eller på Perlehuset) er de utrolig behjelpelig med å forklare hvordan du kan lage div. ting.. Jeg har tidligere laget masse gaver, og tenkte at dersom jeg får tid er det perfekt å lage smykker i julegaver til mine kjære... Men tro meg.. jeg forstår godt hva du mener med å kjede seg.. Selv jobber jeg fortsatt 100%, har termin 11.11; og jeg har noen laange kvelder av & til.. Skjønner ikke helt hvordan det skal gå når jeg går ut i perm til uken.. Lykke til, i alle fall!|
Lille Sprell og meg Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 Forresten, jenter: Acrylmaling er altså ikke farlig..?
xpecting Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Acrylmaling kan du trygt male med. Jeg maler vanligvis selv med olje, men har gått over til acryl nå under graviditeten. Har man litt eldre barn som man vil lære å male er det kjempefint til senere bruk for dem uansett. Lett å rengjøre og farger med gode pigmenter (Om man har kjøpt bra merker, da...) Lykke til med malingen ;.)
Mayken Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har også vært sykemeldt en stund nå. Synes det har vært deilig å være hjemme jeg, har ikke kjedet meg i det hele tatt. Har sovet mye da, for har vært en del kvalm, men de dagene jeg har hatt det greit, har jeg spist lunsj i byen sammen med venninner, sett på tv og strikket masse babytøy. Synes det er gøy å strikke, det er jo en fordel, så nå har snuppa masse sokker i ull, pluss kjole til jul, og to sparkebukser med jakke og lue til vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå