Gå til innhold

Uff av meg da ble jeg sykemeldt

Anbefalte innlegg

Noen ville kanskje synes at det må jo være fantastisk. vel jeg trives på jobben og synes det er kjedelig å være hjemme å se i taket eller opp i doskåla. men jeg skjønner at jeg ikke har så mye valg, går ikke akkurat og måtte legge seg ned pga svimmelhet eller løpe på do for å kaste opp hver halvtime, og egentlig oftere når jeg er aktiv. når jeg egentlig burde behandle mine egne pasienter, (er fysioterapeut på klinikk). så føler man seg jo uunværelig for de stakkars pasientene som har så mange plager. vel jeg gikk ut fra legen å tenkte bare jeg får helga på meg så blir nok dette bedre, men når jeg ikke engang klarer å komme meg hjem før jeg må kaste opp er det jo ikke så greit. forøvrig har jeg visst så lavt blodtrykk at det knapt klarer å holde det gående når jeg står oppreist, ikke greit. i tillegg sa han at jeg kunne nok ikke regne med å bli bedre de neste 5 ukene - trøste å bære. vel sorry måtte bare klage litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6673360-uff-av-meg-da-ble-jeg-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff av meg, synst skikkeleg synd på deg, har aldri vært plaget med kvalme i noen av svangerskapene,bare litt småkvalm,som går over hvist eg tar meg en brødskive.må være forferdelig, kor langt er du på vei?Håper det går snart over, og at du kan nyte svangerskapet videre,

klem

Jeg skal selv til legen på mandag, og regner med sykemelding.

jeg var hos han mens vi prøvde og han sa at han ville jeg skulle være sykemeldt og hjemme de første 3 mnd. (pga tidligere sa, og mye stress/tungt arbeid på jobben)

måtte reise hjem fra jobben idag, da magen var helt håpløs. kvalm og uggen :/

skal nok være hjemme resten av helgen.huff..

redd jeg kommer til å kjede meg mye her hjemme jeg også, liker å jobbe og stå på og jeg er så glad i kollegaene mine. gud, jeg kommer til å :kjede meg i hjel: !!

men, heller kvalm og oppkast enn ingen baby! :)

huff da...d e ik greit nei, men d e jo kji stort du kan gjør me d enn å vent å håp på at du ska bli bedre..va sjøl t legen i dag og fikk nye 14daga me sykemeld pga mulig bekkenløsning, e berre 11uke på vei så d e jo litt i tidligste laget..men men... har kjempe dårli samvittihet pga jobben. jobba som frisør å tia fremover e jo hektisk hos oss..

Føl at alle ser på me(på jobb) å lure på om d e nå i veien me meg eller om e berre klage...d vises jo ik på me at e har så innmari vondt liksom... huff ja vi må no få klag å lett litt på trykke,sant? :-) e du mange uke på vei?

å så koselig å høre fra dere. Jeg er 9+2 idag så jeg har noen uker igjen av 1trimester. Jeg sa til legen at jeg håpet dette gikk over ved 12uke, men han trodde nok jeg måtte forvente mer 14-15. men det er helt sant heller dette enn ingen baby. og jeg har strevd lenge nok for å bli gravid så dette får bare gå, selv om jeg er lei av å se i taket eller ned i doskåla...

Jeg fikk mannen min til å kjøre meg ned på jobben for jeg har ikke fortalt dem at jeg er gravid og hadde lyst til å gjøre det personlig. sjefen ble så glad på mine vegne og sa at nå måtte jeg slutte å ha dårlig samvittighet og ha prioriteringene iorden, nå var min jobb å ta vare på meg selv - det var deilig å høre. sektretæren ble også kjempeglad, hun stakkar får jobben med å avbestille og omplassere alle pasientene. vel jeg må si jeg er jo litt letta også på en måte, selv om jeg lurer på hvordan jeg skal klare dette. vel en dag av gangen er det ikke det man sier,heldigvis er det ikke flere dager på en gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...