Gå til innhold

DummeDumme bekkenet.....

Anbefalte innlegg

Æsj, bekkenet er jå jvlig ute av vater om dagen at jeg blir litt småfrustrert. Forsøker å holde humøret opp"jaj, så lenge jeg ikke må bruke krykker jeg jeg fornøyd".....fornøyd my ass.......

Får nesten ikke mosjonert noe, blir endel tv titting, lesing, småting hjemme. Det er veldig begrenset hva jeg kan gjøre uten at det ender i smerter, vondt er det hele tiden. Skal jeg snu meg i senga er det en kraftanstrengelse......Klageklageklagesytesytesyteklagemerogmerogmersutreputretutre....

Vel, der fikk jeg kanalisert litt ut, det var det:).............

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6673253-dummedumme-bekkenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det ikke bare er meg :))

Er så dritlei huset mitt om dagen.

Har ikke vært utenfor siden onsdag... Har og fått lønn på kontoen men orker liksom ikke å gå ut å shoppe. Men vi kan trøste oss med at vi har aldri vært så nærme som nå :o)

(kjempemisunnelig på de som fortsatt er i jobb)

Trøsteklem fra meg

Jeg har også slitt med bekkenet. For et par-tre uker siden var det helt fælt, men kunne fortsatt gå - stabbe er et bedre beskrivende ord. Men så hadde vi planlagt hyttetur med jobben som også innebar å gå en tre timer lang skog/fjelltur. Jeg er glad i å gå og med litt behov for å vise alle kollegaene mine at jeg var supersprek ble jeg med. Så for meg en helt pyton kveld etterpå, hvor jeg ville ligge utover sofaen og småbanne eller til og med bli båret rundt av nesten-frivillige kolleger. Det motsatte skjedde... Jeg ble sliten og stiv men utover kvelden ble jeg bare bedre og bedre. De siste to ukene har jeg hatt minimale plager. Jeg har dermed fått tro på at så lenge en ikke dør av smerte så er det bedre å ut og gå enn å ligge på sofaen. Men jeg understreker at det ikke er lurt å gå på shoppingtur eller langs veien på asfalt. Finn utfordrende og ulendt terreng hvor man må løfte bena godt og balansere kroppen. Det styrker stabiliteten i bekkenet og musklene som holder det sammen. Ikke utsette seg for noe ekstrem-sport altså men ta godt i og gå forsiktig så enn ikke sklir eller faller. Men jeg forstår jo at bekkenløsningsplager kommer i grader ifra småsmerter til invaliditet så jeg snakker for megselv her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...