Gå til innhold

NÅR ca?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca begynner man å få ordentlig stooor mage?:P er det de siste to mnd? jeg er gravid i 30 uke og har bare litt mage, vil jeg si.. kun lagt på meg ca 4 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes jeg har stor mage allerede jeg og jeg er i uke 29. man får vel den store gravidmagen etter 30 uke en gang.

Skrevet

Jeg har fått ganske stor mage.. er liksom ingen tvil om at jeg er gravid.. er 29+4 på vei.. har bare gått opp 6 kilo men magen har vokst..

Skrevet

jeg er 38+1 og først nå er magen skikkelig i veien, veeldig vanskelig og ta på seg sokker og sko!

Skrevet

Jeg tror eller vet det er veldig individuelt når magen kommer, og det er vanskelig å sammenligne seg med andre.. Magen kommer når den kommer:) og om dere har litt mindre mage enn andre (som jeg har) er jeg bare stolt og glad for at jeg slipper å slite alt for mye.. Man kan ofte se de som blir kjempe svære.. blir misunnelige på de til tider over at de har så store fine mager, men i etterkant tenker jeg alltid at jeg er heldig:)

Skrevet

jeg er i uke 30, har lagt på meg 11 kg, men føler meg faktisk ikke så veldig stor ennå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...