Gå til innhold

Hei alle "gamle" (og nye) kjente!!

Anbefalte innlegg

Her kommer en liten oppdatering fra meg!!

Nå har endelig vår etterlengtede Fabian kommet. Han ble forløst med keisersnitt den 9. oktober.

Han er, for de som ikke vet, et resultat av ivf (icsi) ved ST. avd Porsgrunn.

Vi er så takknemlige og lykkelige nå, og jeg unner dere alle den samme opplevelsen. Vi var super heldige, og fikk det til på 1. forsøk, men hadde da opplevd 3 aborter på ganske kort tid før vi fikk hjelp.

Kommer fortsatt til å følge med på denne siden, og ønsker dere alle lykke til:-))

Ikke gi opp!!!

Stor og god klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6673198-hei-alle-gamle-og-nye-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ventos.... det var koselig å høre fra deg igjen... godt å se at du ikke har glemt oss helt her inne. Gratulerer såååå mye, må være en fantastisk opplevelse!!! Dette fortjente du :-)))

Du får kose deg med Fabian og nyte dagene... og du må ha en kjempefin helg..

STORKLEM

Hei ventos:-)

Gratulere med gutten - så heldig du er! Håper jo det er vår tur snart, men det skal visst ta tid det her... Begynner med spray igjen om ei uke, så kaaaaaaanskje går jeg jula i møte med spire i magen. Vi håper & tror til det motsatte er bevist:-)

Lykke til videre, kos eg med gutten din!

Klem

Annonse

Gratulerer så mye ventos:o) Det var veldig kos å høre. Så hyggelig å høre solskinnshistorier! Det er lys i tunellen!!!

Jeg holder på å spraye. Venter på mens så jeg får startet m sprøyter... Skulle egentlig ha startet på søn, men må jo ha denne mensen først.... Kommer etter med baby i magen vi og!!!!

Kose deg masse med din lille prins:o)

Stor klem

Hei Ventos

Gratulerer så masse med verdens nydeligste lille prins :-))

Jeg har lest fødselshistorien din, og det høres virkelig ut som du har hatt en fin opplevelse. Tenker på alt du har vært gjennom tidligere, så er det fantastisk å kunne oppleve at barnet vokser seg stor og frisk i magen og kommer til verden i trygghet.

Jeg håper du koser deg hjemme med prinsen, og at hverdagen som småbarnsmor er en drømmesituasjon. At alle sorgen, bekymringer og problemer er visket ut...... Det fortjener du virkelig, snille søte deg!

Vi snakkes snart igjen

Stor og varm klem

Hei Ventos

Gratulerer så mye med Fabian.

Håper alt står bra til med dere alle sammen og at du koser deg i tilværelsen som småbarnsmamma.

Har skrevet en mail til deg, håper du har fått den?

Klemmer fra Athena76

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...