♥Spirevipp♥ Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg skal på ultralyd om 1 måned og vet ikke om jeg vil vite kjønnet eller ikke??? Først så var jeg veldig bestemt på at det skulle jeg ikke vite...men min kjære ville vite det! Så nå i etterkant har vi begge blitt usikre.....Flere som sliter med den samme avgjørelsen? Det er jo morro å vite hva det blir, kan kanskje planlegge litt mer i detaljer. Andre sier at spenningen ligger i det å ikke vite....Hva sier dere jenter?
MammaiLarvik Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Vi klarer heller ikke bestemme oss. Jeg vil nok helst vite det, men sambo er mer usikker. Jeg tenker at det kan være greit å vite i fohold til innkjøp og planlegging, men ser jo at det blir mer spenning hvis vi ikke vet. Er vanskelig dette her......
<3 3 tette <3 Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 vi fikk vite det i fjor når vi skulle ha smurfen at han ble en gutt. når han ble født var jeg helt i skyene for jeg hadde fått en gutt. i går fikk vi vite at vi skal få en jente og syns det er like spennende selv om vi vet det.
<3 3 tette <3 Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 men det er jo selvfølgelig opp til alle
superfifi Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har alltid trodd at jeg ikke ville vite det, men når vi var på UL forrige uke var vi begge enige om at vi ville vite det om det var mulig å se. Og det var det - det blir en jente! :-) Altfor nysjerrig, vet du, men litt fint å vite rent praktisk også... Men alle må gjøre det de føler er best for seg selv - lykke til med avgjørelsen!
Stirra ner 32+5 Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har egentlig lyat til å ikke vite, men tror nok at nysgjerrigheten kommer til å ta overhånd... ;0) Dessuten vil alle rundt oss vite det. He he.
Bellen Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Mannen min og jeg hadde snakket mye om det før vi var på UL og vi ville gjerne vite det hvis det var mulig. Vi fikk tydelige bilder som viser at det er en liten gutt i magen min:) Hadde ingen preferanser, og synes det er godt å vite. Dette er mitt første svangerskap og synes ting er spennende nok som det er, og det ikke "ødelegger" noe av spenningen å ha smugkikket litt
nutri Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Vi hadde det som deg. Jeg var egentlig bestemt på ikke å vite, samboer ville vite. Vi ble tilslutt enig om at kunne det ses, ville vi vite det. Siden dette er vår første baby er det så mye annet ved fødselen som er nytt og skummelt og spennende, at det var like greit å være forberedt på kjønn. Vi hadde jo ingen preferanser ang kjønn. Neste gang er vi litt mer "drevne" så da kan godt den store overraskelsen bli hvilket kjønn som popper ut.=)
gutt 07 + baby 09 Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg hadde ikke lyst til å vite i utgangspunktet, det hadde min kjære. Men nå jeg ser i kataloger og i butikker finnes det veldig lite klær og i nøytrale farger, som kan brukes til begge kjønn. Derfor har vi vel egentlig bestemt oss for å vite av rent praktiske gunner, hvertfall for min del.
<3MammaMia<3 Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg valg å ikke vite kjønnet på beibis`n min nå når jeg var på ultralyd!:-) Både jeg og samboeren min valgte dette siden det er vår første og det er jo spennende å vente å se også!:-) Har handlet inn klær i nøytralefarger som kan blandes med blått eller rosa,å vi regner med å få en del gaver i disse fargene når den lille kommer:-) Vi venter i spenning og gleder oss veldig til beibi`s vår kommer i februar!:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Vi har fått vite det begge gangene, to gutter... Gubben ville virkelig vite det så jeg rakk ikke å svare noe som helst før det var sagt så da så.. Det er vel greit å vite hva barnet er også på noen måter, men på andre måter er det jo greit å la være...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Ja ser nå, selv om vi vet skulle vi bare sagt til folk at vi ikke vet, for hr jo allerede røpet meg...å det er jo det som er så dumt at noen har fått vite mens andre ikke...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 vi vil vite det om det er mulig å se.. for det så mye spenning rundt det å føde. blir så spennende å se hvordan babyn ser ut.. hvem den ligner på, om alt er bra... så derfor føler vi at vi kan unne oss å smugtitte på kjønnet om det er mulig. men gutten som nå er 1,5 så krøssa beina og snudde seg vekk så vi ikke så noe, da sa hu at d helt sikkert var ei jente. så vi gikk å venta på lille runa.. men jeg hadde mine tvil, så det var bare nøytale klær i skapet.. og ut kom en gutt.. da ble runa til rune og vi var like glade gjør det dere føler for, blir dere ikke enige så trekk lodd. eller kloms om det.. (stein, saks , papir.) sambo og jeg løser alle uenigheter med det. funker kjempebra
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Vi skal ikke vite det. Han hadde først lyst, jeg sa at jeg ville ikke vite det, men han kunne jo sikkert få vite det alikevell så syns han det var greit å vente. Har lyst til å ha den overraskelsen, dessuten tror jeg det er lettere å få litt kjøpe dilla dersom man vet hvilket kjønn man handler det + det at det er jo ikke altid dem er rett når de tipper
glad-mam Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Samboeren min ville absolutt ikke vite det på førstemann, og når det nærmet seg fødselen var jeg glad for det - var litt ekstra spennende og motiverende. Det ble en nydelig gutt og jeg var selvfølgelig overlykkelig. Vi vet det heller ikke denne gangen, nå var jeg enig i at det er litt ekstra morsomt å ikke vite. For meg spilte det heller ingen rolle med planlegging, kjøpte en del nøytrale klær, ville ikke hatt bare rosa til jente uansett. Og rom malte vi ikke om, uansett ville det ikke blitt rosa eller blått. Så jeg vil anbefale å ikke vite, litt ekstra morsomt, men er jo opp til deg selv! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå