Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja,hos noen så. Jeg merker det godt,for jeg får litt murringer og føler meg litt oppblåst i underlivet,det rumler og bobler litt der,liksom. Og så får jeg litt smerter som varer i noen minutter.

Noen får dette berømte EL-slimet,et blankt seigt slim som kan strekkes langt mellom fingrene(som eggehvite nesten) Noe annet dere kan gjøre er å bruke EL-tester og/eller måle tempen. Med temping finner du ikke ut at EL har vært før den er over,da stiger tempen,men den er fin for å kartlegge syklusene dersom en temper gjennom noen måneder. sjekk ut www.pernille.info ,her står masse om EL,alt dere trenger å vite!

Lykke til!

Hmmm.. så innlegget ditt om homeopat nå,der du sier du har lange og uregelmessige sykluser. Det kan ofte tyde på at man ikke har eggløsning,evt. veldig sjeldent. Dette kan en lege hjelpe deg med,ved å skrive ut noe som kan sette igang eggløsningen igjen(pergo)

el slim

el smerter

sjekke tappen

el tester

tempe

el e ca 14dager før IKM.så visst du har en syklus på 28dager har du el ca den 14.dagen. har du 30dagers syklus har du el ca den 16.dagen. visst du ikke vet kordan din syklus e. så e d sikkert litt lettere om du tar el tester.

håper du ble litt klokere??

visst du ser på :

http://www.pernille.info/

så står d utrolig mye nyttig der.om tappen,slim,syklus osv.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...