Gå til innhold

-Hope- !!??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:o)du husket meg:)testet imorrest med billigstripsene fra billigtester-negativ:s ,mensen har enda ikke kommet,men dagen er ung så den kan jo komme når som helst (håper ikke)men det ser dårlig ut med negativtest da:( spørs om jeg hopper inn i tredje pp snart.blæh..skikkelig skuffet.men hva kan man gjøre?enn med deg-hvordan går det?

Nei?? Så synd, hadde en god følelse på deg nå, siden du har prøvd ei stund nå. Er såå spent på dine vegne!! Du får ha masse masse lykke til! Billigstripsene er visst ikke til å stole på!! Skjønner godt at du har en nedtur nå, men da får du vente på at mensen kommer da, hvis den kommer ;-) Går jo ann å håpe. Bra her, men har ikke fått testet enda, fordi det er så langt til apoteket fra her hjemme. Så jeg skal vente på testene mine som kommer i posten (hvis de kommer)...

Klemmer

Annonse

Når skulle du hatt mensen da? Det skal jo gå en uke over før testen viser positiv, så visst du skulle hatt mensen samme dag som du testa vil den mest sannsynlig vere negativ, ja, men det betyr absolutt ikke at du ikke er gravid! Eg testa 6 dager etter at eg skulle hatt mensen, og legen sa at det fremdeles var mulig at eg kunne få negativ test og likevel vere gravid. Men min var positiv da:)

Ønsker dere lykke til iallefall:)

ååå?håper du har rett da.testa idag også (med billigstrips) og negativ-skulle ha hatt mensen fredag.men den har fortsatt ikke kommet,takk og lov for det-vi var veldig håpefulle denne mnd,så skuffelsen er stor,men som sagt,så lenge mensen ikke har kommet så er det håp.

lillecamilla?testet du før da?har ikke mensen kommet mandag,så kjøper jeg test på apoteket,stoler ikke helt på disse billigtestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...