Moon and starlight Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Både Kristina og Mathilde er navn fra slekten (oppkalling). Hva synes dere "klang" best? Etternavnet er Trefall. Olivia Mathilde Trefall Olivia Kristina Trefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamma2 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 Både Olivia, Kristina og Mathilde er flotte navn, men jeg synes at både Olivia Kristina og Olivia Mathilde er litt tungt å si. Om jeg må velge den beste varianten, synes jeg Olivia Mathilde er lettest å si. Tror kanskje det har noe med at både Olivia og Kristina ender på A. Aller best liker jeg de tre navnene hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. oktober 2006 #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Synes ingen av dem klang bra... Ble for tunge kombinasjoner, både med og uten etternavn. Olivia Kristin klinger litt bedre. Men jeg liker ikke så godt doble navn generelt, særlig ikke hvis de ikke passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå