Yvonnemor Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har i dag 47 dager igjen og lurte på om jeg kan ta solarium...? Føler meg så forj**** om dagen, fet, blek, kviser osv... Tenkte kanskje det kunne hjelpe litt på humøret og selvfølelsen å ta en soltime, men det er vel kanskje ikke så bra for babyen...? Tenkte å dekke til magen med et vått håndkle og ligge på siden (ryggen går ikke...). Tenkte bare 15 min eller så... Noen som vet?
lillebollemor74 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Det er ikke farlig å ta solarium. Det man advares mot, er overoppheting, som ikke er bra for den lille. Men nå er det jo som oftest gode vifter i sengene. En annen ting, er at hormonene du har i kroppen kan gi deg brune pigmentflekker på kroppen og i ansiktet, som kan sitte igjen i lang tid. Men det vil du jo se ganske raskt, etter en soltime eller to. Og da kan du jo la være å sole deg. Kunne faktisk tenke meg noen timer selv. Brunt flesk er penere enn blåhvitt.
Yvonnemor Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Da tror jeg at jeg skal unne meg det... Vurderte også spraytan, men sist synes jeg det var litt dyrt (500,-), og etter en uke var det lite farge igjen. Greit til spesielle anledninger, men litt dyrt for bare å føle seg litt mere vel... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå