Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Dåkker ane ikke, d va helt groteskt. Øyan va bittesmå i d store, rosa ansikte... Munn va kjempediger, nestn helt grotesk stor.. Det så ut som om den stakkars grisn sku sprenges hvert eneste minutt, å æ ble livredd for at den sku gjøre d inne på mitt bad.. Æ satte i å hyle, å da så æ at grisn åsså åpna den svære kjæftn sin, d va like før æ døde av hjerteinfarkt.. Kor flax at æ forsto like før dødn innhenta mæj at grisn bare va mæj... E d muli å forandre sæj sånn over natta? igår va æ helt fin, idag har æ pølsefingra, trekkspill nedover leggan, nestn ikke øya å en munn som kvinnfolkan i Hollywood bare kan drømme om å etterligne me silikoninnsprøytningan sine .. Cirkuks Merano ville tjent store penga på å ha mæj som trekkplaster ja. Bare så synd for dæm at æ e sykemeldt......
marguritten Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 hmmm.. hvis det var en SÅ voldsom forandring...så burde du ringe føden eller din lege.
enlitentil Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Oioioi! Jeg må innrømme at jeg lo da jeg leste det, men mest fordi det var så godt beskrevet. Du har tydeligvis suget opp alt vann i nærmeste kilometers omkrets og nå er du blitt vannballong. Ødem eller vann eller hva det er men høres ikke mye moro ut. Kanskje en liten telefon til lege eller jordmor hadde gjort seg. Hadde ihvertfall jeg gjort. Om bare for å få litt trøst. Bare berolige deg selv med at du blir helt fin igjen. Om ikke enda finere enn før Hvor langt er du på vei egentlig?
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 E bare uke 30+3.. litt dumt å se sånn hær ut allerede, d e grusomt å tænke på kordan æ blir seanes ut på sluttn Jupp, trur æ e litt som den dær lambi tørkerull`n.. I reklamen så sug den opp en hel elv, å æ trur næssn d e d æ har gjort å Vet dåkker om man får tak i jordmor nu når d e hælg, eller må æ vente helt til mandag?
Lystpåentiljeg Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Du har ikke mobilnummeret til jordmoren din da? Tror ellers det er lite med jordmorvakter, med unntak av på føden - men du kan jo alltids ringe og snakke med dem der for beroligelse. Hvis du får mye vann plutselig, samt hodepine - så er det et typisk signal på svangerskapsforgiftning, så vær litt obs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå