Gå til innhold

Magen gjør så vondt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men hele magen utvendig er kjempevond! Akkurat som om det er for trangt, og at det strekkes noe helt forferdelig. Gjør spesielt vondt når jeg sitter, og omtrent håpløst å finne en liggestilling som ikke er vond. Må bygge opp med puter så ingen del av magen blir 'hengende i friluft' for det gjør sinnsykt vondt. Hmmm... Har ikke hørt om noen som har hatt sånn vondt før?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

hørtes ikke bra ut. har du prøvd å ta olje bad??

Barne oljer kan brukes eller kjøe en på apotek.

svømmebasseng og SPA behandling kan også annbefales.

inga 09.12.06

Skrevet

Smører med olje hver kvled, men det er ikke overhuden som gjør vondt. Det er musklene og underhuden. Tror jeg.

Skrevet

Absolutt ikke for å skremme deg, men det hørtes ikke helt bra ut, ihvertfall hvis smertene dine er så sterke som det høres ut. Jeg har også litt sånn sprengt-følelse som er veldig ubehagelig til tider, men veldig vondt kan jeg vel ikke si det er. Ville ringt legen, jeg. Bare for å bli beroliget eller få noen gode råd. Ellers er det jo jordmor på føden, hun svarer jo også gledelig på spørsmål.

Sikkert ikke noe farlig, men godt å bli betrygget av noen med peiling.

Skrevet

har det likt som dæ tell tider!

D e ikkje kynnera du har?

Skrevet

Rekker opp handa her, har det sånn jeg også.. noen ganger vært så ille at jeg har lurt på om ungen skal spjæle seg ut gjennom magen min eller no.. Tror det er kynnere, husker de ikke var mye smertefrie sist i hvertfall, så har tenkt at det var sånn her det var den gangen også.. (4,5 år siden sist serru, så husker ikek helt følelsen)

si ifra hvis du ringer da! spent på hva de sier..

Skrevet

Nei, det er ikke kynnere. Merker når jeg har dem, og de gjør ikke vondt i seg selv. Kjennes som når man spenner ut magen så langt man kan (når man ikke er gravid) (for de som har gjort det, og husker hvor ubehagelig det er...) og sånn kjennes det hele tiden. Har vært sånn et par-tre uker nå, så det er vel ikke særlig akutt, bare fryktelig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...