Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

Ville bare ønska deg(dokke) ei goe helg. Håbe du har någen du kan snakka me om dette som e skjedd. Det e viktigt å få det ut, enten på den eine eller den andre måden... Det e nok mangen som tenke på deg nå!!

Kjempe bra at dåkke hoppe i det igjen, trur det e lurt... Og te fortare du får gang på ting, te fortare blir du gravide :-) Hold motet oppe, ting blir bedre!!

Me reise snart på hyttå, så eg e kje på nett før søndag. Ville bare gje deg enn goe klem og ønska ei goe helg. Me snakkes.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Nå er jeg så spent... Har du snakkt me Hgsd om kor tid du får begynna på fryseforsøket? Håpe du får starta snart :-) Blir kjempe spennande dette her, tenk at denne gongen sleppe du hormoner, deiligt :-)

Fikk tlf fra legen i dag måres. Fikk heilt panikk.... Di ringe vel kje uten at det er någe gale.... Så vise det seg at eg har hatt normal økning i hcg, jippi :-) Blei så glae... Men, eg hadde då blærebetendelse og må gå på antibiotika... Eg har hørt at det e fleire som har blødd av det, så du ska se at det e derfor eg har hatt små blødninger... Iallefall kan eg slappa litt meir av nå, klare kje slappa heilt av før ul, men litt :-)

Håpe du har det bra :-)

Store go klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6705957
Del på andre sider

Halloen:):)

Så kjekt at det går rette veien med deg:):) Nå kan du nok senke skuldrene litt!! Hadde ikkje hatt sånn økning hvis der va noe galt, men om det ikkje e blærebetennelsen som har gitt blødninger så e det jo mange som faktisk blør litt i begynnelsen:) KNALL kjekt å høre, nå blei eg gla:)!!!!!!!!!!!!!!!!

Eg har ei mor som ennå tror eg e gravid...??? Stakkar... Uff ja eg meine det, spurte hu hadde tatt seg ein liten....:)tihi.. Men nei hu meine eg ser så gravid ut i ansiktet, vil eg ska ta ein test, for mensen min e veldig rar.. Blødde lite de først dagene så kom det seg men ikkje nært som mye som eg pleie å blø, så snakke om å holde fast i et strå!!! Og et jakli tynt et!!!!:) Eg vil ikkje ta test, og har fått klarsignal om å begynne fryseforsøk i slutten av november, faktisk så tror eg det blir 1 desember:)

Ser frem te det, godt å ha noe å se frem te, sjøl om det virke lenge te..........

Sko ha begynt på jobb i morgen men eg fikk en uke te eg, bare grein i heile dag, tilogmed hos legen i dag, har ikkje hatt ein reaksjon før i dag så sånn va det ja!!!!!... Men men nye mål i sikte, og det e deilig å vite:)

Va skikkelig kjekt å høre at det va gått så bra med prøvene dine, så GRATULERE ein heile haug!!!!

Klemmmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6708532
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Kan tru eg og har tenkt på det, at du kan vær gravide... Du e nødt for å ta enn test, bare for å vær på den sikra siå. Eg har det på følelsen at kanskje du e det ser du. Har du tatt test i det heila itte forsøket?

Kom igjen, dette klare du... Ta den testen...Og viss ann kje e positive, e jo fryseforsøket rett rundt hjørna. Fysst bryllup så gravide :-)

Du e kjempe flinke som har tatt deg ei uga te me sm. Viss du kje e i form skal du heller kje gå på jobb. Dette er en vavittige påkjenning, og enn trenge ta vare på kroppen.. Og husk at det e godt at du grine, for det e viktigt å få ut alt, enten på den eine eller den andre måten. (Av og te oppføre du deg så ligt meg at eg støkke :-) )

Ønske deg någen goe dage vidare. Håpe at du tør ta testen!

Skrive du dagbok? Det gjor eg under heile prosessen, det va herligt for då kunne eg banna og steika å grubla. Det gjorde godt for meg. Det e kje lett for oss viss me kje har nogen som har gått gjennom det sama som kan forstå våre bekymringa. Heldige du som har ei tanta :-)

Store klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6715338
Del på andre sider

Hallo:):)

Ja me har ein del visse likhetstrekk ja...:) Blir litt satt ut, for eg kjenne meg godt igjen i deg!! Uff ja eg testet på dag 7, e jo tidlig men siden den kom 2 dager etterpå så slo eg det fra meg. Men har jo ingen ømme bryster lenger, blør nesten ingenting i dag, men sjøl om eg har hatt mindre mens enn vanlig så har eg blødd lenger og det e jo ikkje noe bra tegn!!!..

Hahaha skrive du og dagbok??? I mange år så skreiv eg dagbok, pappa holdt på å le seg i hel.. Når de ryddet våre gamle rom så fant de ei heile korg full av dagbøker!! I de seinare år har eg ikkje skreve, ville i denne prosessen men utsatte bare å kjøpe bok, men ja behovet var der..:) Tenke eg må kjøpe, for ja det er terapi i seg sjøl det:) Nå angre eg for at eg ikkje gjorde, men komme nok nå te å gjør det:)

Det e ein påkjenning ja på godt å vondt føle meg bedre i dag, uten om den j..... samvittigheten for jobben.. Sko jo vært der i dag! Men men eg komme sterkt tilbake:) Akkurat nå va ein sm det beste for meg.

Fremover så blir det fryseforsøk og bryllup, glemte å svare på det, men det er i februar:) 9 feb, på mormor og morfars gullbryllupsdag:) Blir spennende!!! Kem lure eg, eg GRUE rauå av meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kossen blir det me deg fremover?? blir det nye målinger, eller blir det å vente på ul?? Kossen går det ellers, fått kvalmen?? Men ikkje alle som blir det, heldige de:):)

Blir spennende når du ska på ul, ikkje så lenge te det?? Va det ikkje neste uke??

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6715880
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Då blir det fryseforsøk i november, kje lenge te det :-) Glede du deg, eller har du ingen formeining? Løye kossen me mysste mote når vonde ting skjer. Men, heldigvis går ting sjelden sånn me tror, og det e på godt å vondt :-) Eg e sikker på at de e dåkkers tur nå!!

Du må kje grua deg te bryllupet, det går så bra atte :-) Ting går av seg sjøl sjølve dagen, og så vips va kvelden øve. Husk å nyta dagen dåkkes, og kje stress for mye for då huske du lite, og det e domt!! Enn kjempe kjekke dag blir det nok. Jentå dåkkes, ska hu vær brudepika? Det va hu litla mi :-) Og ei eg e tante te. Di va begge kjempe stolte og knall fine. Har et knall bra bilde hengande på kjøkken av litlå, smile kver gong eg ser på det :-) Hu litla mi spurte meg itte bryllupet om kor tid babyen kom, eg prøvde å fortella at det kje alltid kom enn baby itte me blei gifte. Kan tru hu blei fornærma, for eg hadde jo sagt at eg sko gifta meg før hu fekk bli storesøster. :-) Hu spør kje lenger, og det e trist!! (Me gifta oss for godt 2 år siden...)

Her e det bare å venta på ul'en, ingenting skjer før det... Kipt. Eg blør te tider ennå, litt brunt og litt rødt om ennaen. Eg fekk for meg i dag at alt va øve, at ul'en komme te å visa enn liten døe klump... Men, brystene e ennå ømme, og eg orke kje kaffi, så eg øyne håp ennå... Bare 8 dage te ul nå, ska bli så glae når den dagen e øve..... Kje lett dette her! Eg e småkvalmen, men kje sånn at eg må spy, det måtte eg kje sist heller... Heldige sånn!!

Hb du har det bedre i dag, og kje tenk på jobben, tenk på degsjøl for enn gong skyld!!!

Store klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6731976
Del på andre sider

Halloen du:)

Ja blir fryseforsøk i november, begynnelsen av desember så blir ein nervepirrende stund frem mot jul... Og eg som elske julen:) Då må det jo bare gå bra!!!!!:)

Hu litla ska vera brudepike. Ska bera ringene og ei eg e tante te på 3 år så blir mest spennende å se kossen det går med hu opp kirke golvet:) Hu e skikkelig tante jentå, så spørs om hu kje blir så flau at hu går smmen med meg og pappa opp:) Men broren på 10 ska vera brudesvenn så satse på at han geleide hu fint opp:)

Klart det blir spennende, bare litt skummelt.... Ein oppmerksomhet som eg kunne vært uten egentlig, men men glede meg tross alt:)

Måtte smile litt av hu jentå di, av og te så sko eg ønskt at ting va så lett som ungene tror, vært så naiv igjen og leve i den tro at alt går alltid godt:) Som regel gjør det jo det!!

Tror ikkje at du vil få heilt fred inni deg før ulen neste uke, og det skjønne eg godt med tanke på kossen det har vært heile veien, men hold fast i symptomene dine, for de e det første som forsvinne.. Så du får prøve å slappe av så godt du kan og tenke litt på det, sjøl om du blør litt så e det positivt oppi det heile:) Eg har ein gode gode tro på dette eg, sikker ikkje så grevla kjekt å høre men må jo få sei det:) Skjønne så altfor godt de følelsene dine som svinge.. Det komme te å gå bra:) Ska du ta nye prøver??

Vår data e litt ødelagt kan du sei, sikker eg og mine fantastiske kunnskaper som har tatt kverken på den, så eg e inne på mamma sin nå, låne den når hun er ferdig på jobb:) Men så avhengig som eg er blitt så den ska rett inn på reperasjon på lørdag!!!:)

Men for all del skriv, eg svare utpå dagen:)

Store klem fra meg:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6736065
Del på andre sider

Hei hei:)

Jippi mamma har fri og eg har data:):) YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Små gleder....:):) Måtte bare høre kossen du hadde det i dag???

Håpe det går bra:)

I dag kommer min kjære søster hjem en tur, glede meg ein heile haug:):) Nå i januar e hu utdannet psykolog, eh e så stolt av hu:) Så flinke og grevla gode å ha når verden falle i håve på storesøsterå!!!:)

Go klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6748617
Del på andre sider

Hei hei!

Har hatt det travelt i går og i dag. Har vært på enn vikar jobb i dag, di ringte meg halv ni og så va det i dusjen og avgårde... Nå i ittemiddag kom broren min, han e sånn it ting, å har hjelpt oss me små ting på dataen. Godt å ha han av og te, for det e kje alt eg forstår kan du sei :-)

Eg ska kje ta någen prøva, må bare venta på ul. Det virke som om det roe seg litt med utflod/blødningane, og det e godt. Enn mindre ting å bekymra seg for. Så nå har eg nertelling te neste torsdag, bare ei uga te, då e det ul. Glede (grue) meg masse te den dagen ja!!

Kossen går det med deg då? Kjekke plana for helgå?

Denne helgå ska meg å ei venninna ut på tur. Glede meg masse :-) Ska bli digg å bare tenka på megsjøl for enn gongs skyld. Ska ligga på hotell og slappa av, gå litt tura å kosa oss me digg på sengå mens me ser tv. Rett og slett ha enn husmorferie.. Det har eg aldri hatt før, og eg glede meg knall masse :-) Fysst jobb i mårå, så ut på tur. Kanskje live begynne å smila te meg nå, eg vett kje men hb det :-)

Kosa deg masse me lille søs. Snakk og kos dåkker. Trenge det du nå! Sko ønska eg og hadde ei syster, men eg ville kje bytta den broren eg har, eg har bare han :-) Og e veldigt glae i han :-)

Vel vel, me snakkes, og eg beklage at eg va så seine å melda tebage te deg. Kosa deg masse i helgå, så snakkes me snart igjen.

Goe klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6672478-trinemor78/#findComment-6753214
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...