Gå til innhold

20 dager til ks og jeg har ikke henta vogn osv......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er like treig som meg ?? Har ikke henta vogna,bilstolen eller korga.Men så pleier alltid mamma å lage til korga når jeg er på sykehuset da....

Bilstol har vi kjøpt av en venninne av søstra mi..Bare latskap her..Hadde det vært nr 1.Hadde vel alt vært klart i 2 mnd allerede :0)

men HAR vaska opp tøy og senge tøyet da :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i morgen, og her er verken vogna eller stellekommoden på plass. Sambo skulle ordne dette gjennom jobben, og han har jo som de fleste mannfolk veeeeeldig god tid....han fikk bestilt for fjorten dager siden, de lovet at det skulle komme mandag eller tirsdag, men ingenting enda....begynner å bli rimelig stresset.

Han får ringe å purre om det ikke kommer på mandag.

Så du har jo litt tid på deg idefix:)

Skrevet

Det er vel det samme som at de sier

Nr 1 bader du

Nr 2 dysjer du

Nr 3 tørker du støv av

:-)

Lykke til!

Skrevet

Har 33 dager igjen til termin og her mangler bare vuggen. Den skal vi få hentet i løpet av helgen, vil ha alt klart, driver å tenker på hvilke klær jeg må sende med storebror på 3år som skal være hos mormor da jeg blir på sykehuset, kan heller ikke pakke til han enda siden han bruker klærne nå, men det er kanskje bare snakk om par skift da. Og han har skift i bhg også, han skal vel dit de dagene også.

Skrevet

Jeg slår deg til og med!! Har bestemt meg for vogn i en farge som ikke har kommet i produksjon ennå, og som kanskje ikke kommer før i desember, jeg har en uke til termin...

Vi bygger benk på badet, så vaskemaskinen er koblet fra og jeg har ikke vasket noen ting.

Søsteren min bruker arvevuggen ennå til min nevø på snart fem mnd.

Jeg konsentrerer meg om ikke å stresse, det viktigste er å ikke høre så mye på min mamse.

Men jeg er førstegangs og kan fint gå over, bolletrollet skal vel omtrent bo i min seng de første ukene og jeg jeg innbiller meg ikke at jeg går mye på tur den første mnd.

Har kjøpt bilstol da...

så ønsk meg lykke til, det blir nok mer stress etterhvert.

Jeg synes du er veldig flink i alle fall, og ikke minst bedre organisert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...