Gå til innhold

Andre som gleder seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempeglad i julen, og sitter her og hører på Absolute Christmas og spiser mandariner:) (ikke le....)

Har termin imorgen, så regner med tiden fram til jul går fort nå med en liten baby! Det blir fantastisk, blir så glad når jeg tenker på det:)

Og så gøy for dere som venter i Desember, dere har ekstra mye å glede dere til!!

Termin 14.10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også elsker julen:) Har termin 22 desember, men det kan se ut som om jeg blir nødt til å ta keisersnitt i begynnelsen av desember. Kjedlig å ikke vite enda om jeg skal forbrede meg på fødsel eller keisersnitt, men det er jo en annen sak!

Hvis det blir vanlig fødsel så håper jeg lillejenta skjønner at hun skal komme en ukes tid for tidlig slik at vi kan komme oss hjem og kose oss sammen i jula/romjula:)

Skrevet

Gleder meg masse til jul :) da er vi forhåpentligvis hjemme med en frisk og go baby, og pappaen har litt fri fra jobb å alt sånt :) Skal ha skikklig juletre i år, siden jenta vi har fra før blir 2 år 1.juledag, sånn at hun får en skikkelig jul! Terminen denne gangen er 20.november.. sist var det 22.desember :P greit å kunne være hjemme litt i jula å, blei lite av det sist jah :P Lykke til alle sammen!

Skrevet

JA! Har ikke gledet meg til jul så mye som jeg gjør denne gangen=) Blir stas med en liten i hus. Åsså julematen da.Nam nam...*LOL* . Men er litt bekymret for at jeg ikke kan spise kålrabistappe da...for det er jo så godt...men ikke helt ok for ammingen og baby

Skrevet

Kan man ikke spise kålrabi når man ammer?? Å, nei, jeg elsker jo skikkelig julekålrabistappe!!!:((

Skrevet

Off... Joda, blir koselig å feire jul som tobarnsmamma, men jeg skal ha keisersnitt 29/11, så juleforberedelser blir det dårlig med i år...

Må kjøpe inn gavene før babyen kommer, og jeg tror ikke det blir mye pynting til jul og den store rengjørigen med et ferskt operasjonssår og en liten baby (i tillegg til en jente på 1 1/2 som spinner rundt og krever oppmerksomhet...).

Off, nå ble jeg litt stressa, kanskje finne frem julepynten nå og vaske vinduer før frosten kommer...?

Skrevet

hæh??! kan jeg ikke spise kålrabistappe t pinnekjøtte i år??! skikkeli nedtur!

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse til jul!!! Begynner alltid tidlig med juleforberedelsene, så allerede nå er en god del pakker pakket inn, rundvasken er stort sett gjort unna (greit å gjøre dette før fødselen), i tillegg gleder jeg meg til adventstiden, bare kos..... baby i huset og nyte god-dager med 2 åringen, baking, lage litt julepynt og gaver til besteforeldre.... kun kos.... sitter nesten med julestemningen nå når jeg skriver dette jeg!!

Bakdelen for meg er at jeg ikke kan spise noe med kål i. Forbinder noen dager i jula 2004 med et mareritt. Spiste surkål julaften og lillejenta hadde magesmerter i ett par dager etterpå, kun skrik og skrål hele tiden... stakkar.... måtte lide av mors lyster! Men tenkte faktisk ikke på det i det hele tatt... men nå er jeg mer forberedt....

Skrevet

Julen er en fantastisk tid, ekstra kjekt nå med en liten baby i hus : ) Masse innetid, stearinlys og kanskje bake litt små kaker innimellom.. Eller kanskej det er urealistisk. Kanskje babyen bare skriker og skriker.. : ) Nei, det blir nok utrolig koselig. Vi tenker å ha dåp 1. juledag da alle er hjemme og det er en fin gudstjeneste. Litt høytidelig, vanligvis ikke noen kirkegjenger, bare i jula : ) Har termin 23. oktober så jeg skal nok få tid til forberedelser og sånt mot julen.

Skrevet

Å jaaaaaaaaaaaa. Jeg elsker julen og gleder meg noe vanvittig, hihi

Skrevet

Åh, ja, jeg gleder meg som en liten unge!!! Tenk, første jula med vårt eget lite barn! Kommer til å være så stolt! Jul er jo bare så herlig! Har også begynt å høre på julemusikk...så koselig at!;) Dessuten er jeg godt i gang med julegavene.. noe må jeg jo finne på om dagene:)

Skrevet

ÅÅ ja det er en så koselig tid ,,det lukter så godt og alle hus er pyntet ,masse god mat å hjemme hygge med stearin lys..nydelig og enda en bonus er at da er jeg ferdig med fødsel og har en liten baby...gleder meg masse:-))

Skrevet

Hehe, bra det ikke bare er meg som sitter og hører på julemusikk:) Vennene mine synes jeg er såååå teit! :)

Hadde termin igår, så håper han kommer snart nå, er litt utålmodig...

Skrevet

Fikk min siste datter 20 desember. Svigers var her hos oss og ordnet ALT. Det var såååå hyggelig å komme hjem lillejuleaften;) Men om jeg skulle ordnet det selv ville det vel vært mareritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...