Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtten, du fortalte om en flink gynekolog. Holder du til i Oslo og kunne tenke deg å dele med deg denne fantastiske gynekologen? Det blir bare for dyrt for oss å gå hos Carsten Trolle. Kan gi deg en e-post-adresse hvis du ikke vil oppgi det her på nettet? Det hadde vært til fantastisk hjelp for meg. Jeg er nemlig på attføring og strever med å få pengene til å strekke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan selvføgelig få e-postadressen min,

Skrevet

Hei, kjære Atomina

Nå har det seg dessverre sånn at legen min er sykmeldt for øyeblikket. Han blir nok det noen måneder til. Han er dypt savnet. Tror nesten det er pga det jeg ikke ble gravid sist... :o) Selv går jeg for tiden hos tilfeldige vikarer. Det er nok dessverre ikke mulig å få time hos dem som ny pasient.

Jeg skal si ifra om jeg hører om noen andre som er gode og interessert i dette og har kommunal avtale.

Skrevet

Det var da fryktelig trist - for oss begge!

Hører gjerne fra deg dersom du har noen tips.

Går du på Pergo?

Vi skal nedover til Storken i neste uke, trolig onsdag, torsdag eller fredag. Aner jo ikke størrelsen på dette egget!

Er du på tur nedover snart?

Skrevet

Nei, jeg går ikke på pergo. Jeg skal til legen igjen på mandag. Håper da egget har vokst litt mer og at eggløsningsslimet er på plass. Det bør skje i løpet av de første dagene i uken. Gjør det ikke det, gir jeg opp for denne gang og venter en måned til.

Lykke, lykke til. Krysser fingrene for onsdag eller torsdag for dere. Det er så mye enklere å få flybilletter da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...