Gå til innhold

Noe fint som jordmor sa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fødselskurs på sykehuset sist lørdag ( forøvrig kanonbra dag) og da sa hun ene jordmora noe fint når det gjelder at terminen nærmer seg og man får mange telefoner/ meldinger og "mas" om ikke noe skjer snart.

I stedet for å se på det som masing og noe man bare blir irritert over så bør man se på det som omsorg for både enselv og barnet som er ventet. Tenk så fint at så mange gleder seg over barnet som skal komme! Tenk om ingen hadde tatt kontakt og man gikk der og følte seg helt glemt..

Det tror jeg jammen er noe å tenke på, gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig jeg.Pluss at på slutten er jeg prate syk og møkklei så da er det så deilig når folk ringer meg eller melder :0)

Da føler jeg de bryr seg om oss :0)

Skrevet

Joda. Det er rørende hvor mange som bryr seg, men jo lenger man går over termin så blir det flere som tror at de ikke har fått beskjed og blir skuffet. Og så skuffer man alle man ringer og sender melding til fordi de tror de skal få den store nyheten... Er så lei av å skuffe alle nå for tiden, for det er så mange som er spente..

Og så alle kjerringrådene. Jeg har prøvd dem, men de funker ikke. Jeg vet alle mener det godt, og hva annet skal man finne på å si liksom, men nå synes jeg det er bedre at de ikke kommer med velmenende råd. Trenger ikke at 15 personer hver dag maser om at vi må ha sex f.eks. Mister helt lysten på det da...

Jeg liker best de som ringer og spør om jeg vil være med på ting for å få tankene over på noe annet...

Skrevet

Så bra hovedinnlegg, det meste kan snues i positiv retning!

Helt enig:-)

Skrevet

Ja selvfølgelig, tenker jeg.......skjønner ikke hvorfor noen blir så sure...

Skrevet

Sant nok.

Men jeg føler at mange bare er nysgjerrige uten at de egentlig bryr seg så veldig.. Dette kan jo være sms'er fra naboer, fra venner av ens foreldre, fra folk du ellers aldri har kontakt med osv..

- og så er det jo pussig at om alle disse menneskene er så happy for det nye livet, at så utrolig få av dem melder seg som barnevakter!

Skrevet

Vi venter vår andre, og denne gangen har vi ikke sagt terminen til noen - bare at det skjer i desember.

Da slipper man masingen etter termin iallefall (sist gikk jeg 12 dager over og holdt på å bli sprø)

Skrevet

Jeg syntes meldigner er svært fint å få,f or da velger jeg selv når jeg vil svare og hvor lenge jeg vil "holde på". Men tlf. irritererte meg iallefall med nr. 1, for om noe VAR på gang så hadde de jo fått greie på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...