thea07 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 jeg fikk ny termin 19 mars (før 15 mars) og hun trodde det var en liten jente:) hun hadde mine store lepper, og var kjempeskjønn=)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Gratulerer såå mye!! =) Flott at alt så bra ut, og du skal se jenta er lik sin mor Vi har forresten termin samtidig. =)
første-27 Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 så gøy at du kunne se så mye! Var det vanlig ultralyd eller 3D? Kunne du selv se det var en jente eller så de bare at det ikke var en guttetiss;-) Tror selv jeg har en liten jente i magen, termin 4 mars.
thea07 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 hun så det ikke først, pga beina var i veien, men vi ville så gjerne vite, så hun ristet litt på magen min så fant hun ingen guttetiss så var veldig sikker på at det var jente, men kan jo ha tatt feil da, hehe. var vanlig UL, men de leppene så jeg fint, fikk bilde av leppene og nesa, og ser lett på bildet at den leppa er helt lik min som baby(og nå), kjempestor overleppe hehe. du som har termin samtidig, ble vi da befrukta rundt 24 juni? lurte litt på det der jeg men fikk ikke tydelig svar
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, jeg har regnet ut den 24. juni er befruktningsdag. Litt morro at vi har samme termin! =)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Min har forresten kjempestor overleppe den også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå