Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Og jeg klarer ikke å la være å smile!!! Alt var bra med barnet og morkake, og den sprellet veldig inni magen min! hehehe... Var helt rart å se på.. =) Den fikk hikke når vi så på den, det var rart å se. Jordmora tok seg gooood tid, og forklarte godt underveis hva som var hvor osv. Fikk se så mye vi ville! =) Hun skrev ut 6 bilder som vi fikk med oss hjem, så de skal rammes inn! =) En helt fantastisk opplevelse å se den lille inni magen min, hjertet som banker er bare helt nydelig! Gled dere alle sammen som ikke har vært på UL enda, dere glemmer aldri dette! Klem fra
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 GRATULERER Jeg var på ultralyd i uke 12, skal igjen 28oktober. Kan nesten ikke vente, gleder meg sååååå!!! :D
thea07 Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 =) jeg og var i dag=) når har du termin da? hvor var du på ul?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Så morro!! =) Har termin 19.mars, ble ikke flyttet i det hele tatt! Var på sykehuset.. En du da? Hvordan gikk det med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå