Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Når begynner dere å vaske klart babyklærne??
Skrømti Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har en maskin "gående" i skrivende stund. Er 36 uker i dag. Kjekt å ha noe å gjøre...
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Noe har ligget klart i skuffene en stund- resten henger på stativet nå.. er i uke 35
selfangerkjerringa Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 skal sørge for at alt er vaska og ordna før 1.desember. Har termin 8.jan. Syns det er greit å ha det unnagjort, men ikke for tidlig heller.
Rose69 Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Har allerede startet...kjøpt stellebord med kommode...klarte ikke å dy oss.Vasker og stryker og stuller og ser på de nusselige babyklærne ...jeg og mannen min koser oss med disse gjøremålene.Vi svever på en liten rosa sky om dagen :-) Er i uke 30.Men tenker at d er like greit å bli ferdig mend jeg er någenlunde oppegående.Bekkenløsningen har såvidt startet... God helg!
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vaska klærne sist uke (er nå i uke 33). Syns det er greit å ha det unnagjort jeg:)
Grigri m/3 gutter Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Har i dag vasket min første maskin med babytøy og det var koselig! Hang opp disse små bodyene og de bitte bitte små sokkene, de faller jo ned bare man ser på dem, så små er de! hihi Er snart fullgått 35 uker, og har tenkt å klargjøre sykehusbagen nå snart, så det ikke blir bare tull hvis noe skjer for tidlig. (Vi må ha med egne klær til babyen på sykehuset her.)
storesøster og lillebror Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg starta med vasking i går. 38 uker på vei. Syns d er greit å ikke starte for tidlig. Må vel pakke bagen en av de nærmeste dagene også...
selfangerkjerringa Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Syns også det er greit å ikke ta det for tidlig. 3-4mnd før termin er litt tidlig, ikke pga "dårlig hell" og sånt tull, men fordi jeg syns de blir liggende litt for lenge. Kommer til å vaske 1-2 mnd før tenker jeg - altså i november for min del
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Vasket tøy litt etter litt, har strøket det og lagt det i plast, så det har ikke gjort noe om det har ligget lenge. Har tatt det ut av plasten nå det i str 50 og 56.Ligger i tellekanter i skapet Str 62 og 68 ligger fremdeles i plast øverst i skapet. Er en som liker å ha orden rundt meg og hadde ikke taklet at om det skulle skje noe at ting måtte ordnes av andre. En liten perfeksjonist, men for all del alle er ikke like stresset på dette som meg. En gjør som en føler er riktig for en uansett.
selfangerkjerringa Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke nødvendigvis lurt å legge i plast. Kan fort bli litt rått av det. Faktisk bedre å pakke inn i gråpapir, da holder det seg "friskere" Jeg vil også helst gjøre dette selv, men antar at når jeg satser på å gjøre meg ferdig senest 6 uker før termin så er sjansen ganske stor for at jeg fremdeles er i stand til å gjøre det - til tross for bekkenløsning.
Mayken Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Begynte å vaske babytøyet denne uken, er nå 36+5. Sorterte ut de forskjellige størrelsene, så jeg har vasket opp alt jeg har i str 50 og 56, resten ligger fortsatt i poser. Er ikke helt ferdig med oppussingen ennå, så jeg har ennå ikke fått kjøpt stellekommode, derfor orker jeg ikke vaske opp alt jeg har. Har begynt å pakke fødekofferten, var ute og handlet det meste av det jeg trenger i går. Er litt deilig å føle at man begynner å få kontroll på tingene. I dag har jeg strøket siste rest av det som er vasket, dyne og putetrekk o.l. og dynene og putene henger til tørk.
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 #14 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har bare lagt dem i kommoden jeg:) Syns det var greit å vaske dem selv om det var 7 uker før termin, da fikk jeg i allefall lagt dem bort:)
2barns mor Skrevet 13. oktober 2006 #15 Skrevet 13. oktober 2006 Har hatt klesskapet til knøttet mitt klart i ett par måneder nå, synes det er veldig greit. Jeg shopper jo litt etter hvert, så jeg vasker opp etter hvert som jeg kjøper og legger det fint på plass. Er jo litt koselig å gå å titte litt i skapet innimellom!!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 13. oktober 2006 #16 Skrevet 13. oktober 2006 Er begynt på min 40. uke, og har ikke begynt enda... Skulle så gjerne gjort det for lengst, men kjæresten min holder på å pusse opp enda (sliter litt med å bli ferdig ja), så må vente til han er ferdig med disse malings-gassene.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 13. oktober 2006 #17 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vasket alle nøytrale babyklærne for ca 14 dager siden, så de ligger klare til bruk:-) Fikk jo lillegutt 1 mnd før termin så vil ha det meste klart tidlig så slipper vi å bli tatt helt på senga:-)
marguritten Skrevet 13. oktober 2006 #18 Skrevet 13. oktober 2006 jeg begynte i uke 30. er i uke 32 nå. vasker litt og litt. vasker alle klærne som min datter brukte da hun var baby. så jeg vasker i str 50,56,60/62,68,74,80. så styker jeg ALT sammen, gjør det mest fordi den skal brukes igjen av en ny baby,også har jeg tid nå. Ellers så stryker jeg nesten aldri. har også kjøpt noen "lufttette" bokser,så jeg har lagt alt fra str 68 og oppover i. regner med å bli ferdig med alt neste uke. må vente på at det andre blir tørt.
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 13. oktober 2006 #19 Skrevet 13. oktober 2006 Akkurat 4 uker til ks idag, har tenkt å begynne på klærne i morgen:-) Godt alt som er gjort:-))))
Lois Lane Skrevet 14. oktober 2006 #20 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har nettopp fått satt opp et garderobeskap til babyen, så det må vaskes før jeg kan ligge klær inni det. Går ut i permisjon om en uke, så tenkte å begynne å vaske klær da. Tror ikke jeg får tid før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå