Gå til innhold

Til dere som har fått strekkmerker :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer de først ??

(under magen, på sidene, over magen ?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kom på siden av magen for bare noen dager siden. Nå er jeg 39 uker på vei. Men jeg tror dette egentlig er veldig individuelt, eller?

Skrevet

På puppene!! Har fått en del på den ene, bittelitt på den andre, og ingenting ellers på kroppen.........foreløpig..;o)

Skrevet

Jeg har fått innsiden av lårene og på rumpeballene. Ingenting på magen enda iallefall. FIkk nesten ingen med 1 mann, bare bittelitt på ene låret som gikk bort etter fødsel.

Skrevet

1. Hoftene

2. puppene

3. Venter spent på mage/lår.... hehe

Skrevet

Med forrige mann kom de første høyt på hoftene på hver side.

Denne gangen dukket de opp midt på nederste del av magen (under navlen).

Skrevet

mine kom først rundt navlen, litt på oversiden av navlen faktisk.. nå har de strukket seg over "hele" magen.. og på sidene også kommer d noen små.. herlig

Skrevet

på puppene og på sidene først.. og nå i uke 40 har jeg fått to små midt på magen...

Skrevet

Jeg fikk et tips om å smøre meg med en krem eller olje som inneholdt silkeproteiner. Og den oljen jeg faktisk fikk anbefalt var håroljen fra Define som inneholder silkeproteiner. (Liten lilla pumpeflaske) Den trekker raskt inn i huden og ligger ikke som ett lag etterpå sånn som foreksempel babyoljen eller andre feite kremer gjør. Jeg har vært flink å smøre meg der jeg tenkte det var mest sjans for å få strekkmerker som på magen, brystene og fremsiden av lårene. Jeg tenkte ikke på baksiden av lårene eller på rumpa, og det er her jeg har fått de flotte merkene......

Om det er tilfeldig at jeg har fått bare på de to plassene jeg ikke har vært flink å smøre vet jeg ikke.

Jeg er i uke 32+5.

Skrevet

jeg fikk kjempemasse strekkmerker i 13ås alderen og har vert plaget med det siden... jeg har strekkmerker på leggene, lårene, rompa, hoftene, magen , puppene og overarmene... jeg fikk strekkmerker først på puppene og så fikk jeg på lårene/rompa, så på hoftene, så på leggene, så på overarmene... fikk på magen i løpet av de 6siste mnd... (33+0 i dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...