Skrømti Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Ja nå surrer og går maskinen med babyklær, første gang det har vært slik en vask her i huset. Vasker opp klær jeg har arva, pluss de jeg har kjøpt selv ( det er ikke så mye) Har sortert ut klær op til kun størrelse 62 som jeg vasker, resten får vente ( av arveklærne) Så blir det å fortsette med laken og et par sengesett. Kjekt å ha noe å gjøre, jeg har feriedag i dag og kjeder meg egentlig... Hvordan i all verden skal det gå om en uke når jeg går ut i permisjon!!! ( tenker det blir endel husvask, liker å holde fingrene i ) Vel jenter, håper dere har en fin dag. Kjenner jeg begynner å lengte etter at den lille skal komme til verden nå.... 30 dager igjen til termin...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg også har vasket litt babyklær i str 50 og 56, men så er det bare 11 dager til termin også. Har du tenkt tiil å vaske klærne 2 ganger?? Jeg har bare vasket det en gang jeg da, men vet at sengetøy helst skal vaskes 2 ganger pga sterke kjemikaler. Men synes liksom det holder med en gang jeg da, lukter jo rent og alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå