stoltmamma Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 ..har ikke brukt ullprodukter fra dem , kun fra joha, janus, sofa og lign.Er de virkelig verdt pengene? Mener..mest ullpysj og ullsokker.....er det virkelig forskjell mellom ubehandlet ull eller behandlet?(regner med at de "billigere" må være laget av behandlet ull eller?)
Magda73 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, jeg synes noen av produktene deres er verdt prisen. Ullpysjen til Nøstebarn er kjempegod. Den er god å ha på og du trenger ikke vaske den så ofte (med mindre de inntar frokost i pysjen, da..). Vi hadde den i fjord vinter og så snart jeg får rotet meg til Sagene skal det kjøpes inn i år også. Jeg er så begeistret at det er fast barselgave til gode venner:-) Og så er jeg veldig glad i de stripete bodyene deres i rødt, grønt og blå. På vinteren går poden stort sett i ulltøy og det er fint å ha litt farger og at det ser ok ut. De er gode å ha på mot hudet og ser bra ut. Det blir nok trøyer i år. Og luen i ullfleece er også veldig god. Jeg har også hatt ulltøy fra joha og janus etc, men er klart mest begeistret for Nøstebarn. Det er ikke et must å ha klær derfra, men jeg prioriterer det. Det er mye H&M ellers, så jeg sparer jo litt der.
Fiffi Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg kjøpte en del klær fra nøstebarn til førstemann, men kom til at mye av det ikke var verdt den stive prisen. Unntakene er ytterdress i ullfleece, teppene, og ikke minst soveskinnet. Når det gjelder undertøy, pysjer, luer og votter så synes jeg de mister fasongen fort, og har ganske dårlig passform. Har fått bedre valuta for pengene hos HM, Joha og Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå