Laurine Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei ! Jeg har masse jenteklær i str 74 og oppover til 86 som jeg gjerne vil gi bort. Dette er klær som er brukt, men ser ordentlig ut og er ikke flekkete. Jenta mi har brukt det bl a i barnehagen, og jeg kan jo dessverre ikke ta vare på alt. Er det noen der ute som har bruk for klær og vil ha dem ? Det eneste jeg synes er ok da, er at du betaler for portoen. Si i fra !
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Denne må jeg nesten dytte opp, for en fin ting å gjøre Jeg har gutt da, så det blir rart med rosa på han, men kanskje noen andre vil ha.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Dytter jeg også... Har gutt jeg å.... Kanskje NewMom bør legge ut en mailadresse som de som er interisert kan sende til.... er ikke sikkert alle synes det er gøy å legge det ut her.....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Er interessert Mail adresse: [email protected]
PMST Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 veldi intressert..kan fint betale noe,,hun er akkurat 74 no..så hadde vært supert med påfyll i skuffene ja... [email protected] ;0) veldig fin ting å gjøre ja.....snillt av deg å gi bort...
Laurine Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2006 Takk for svar alle sammen. Jeg har nå gitt bort klærne, og synes det er godt å se at det er mange som kan tenke seg brukte klær. Dessverre har ikke mine jenter noen de arver etter, så mye må kjøpes nytt. Kommer vel en ny runde om ikke altfor lenge i o m at hun vokser lynraskt. God helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå