Gå til innhold

noen andre som drømmer om baby, men ikke planlegger å få?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å skikkelig lengte etter baby flere år før jeg planlegger å få. Jeg kan bli sittende å lese på disse sidene her i timesvis og tenker på navn hele tiden selv om det blir to år til før vi begynner å prøve. Må gifte oss og jeg må bli ferdig med skoel først... også er det vel uansett litt tidlig å begynne etter å ha vært sammen i to år... Er det noen som har / har hatt det sånn?

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg drømmer om å få barn, men det er vel på tide å tenke på hva det å få barn innebærer. Er inne her ganske ofte og leser om litt av hvert, depresjon, mor/far problematikk, bli gravid etc. Kanskje for å bli vant til tanken og kanskje for å bli mere klar... snart 31! Få et realistisk syn med positive og mindre positive opplevelser og erfaringer andre har gjort seg.

Ønsker barn, men er usikker på alt ansvaret og det å miste litt mitt eget liv. Tror at til eldre en blir til mere reflektert er en i forhold til alle sidene ved det å ta ansvar for et lite menneske.

Trenger ikke være for tidlig å få barn etter 2 år sammen. Det viktigste er vel at begge to er klar for det. Har vel alltid tenkt at jeg skulle få barn en gang. Men først nå var jeg klar for å sette igang, og ikke minst funnet den rette mannen :) Vi har 3 års dag i januar, samme mnd som jeg har termin.

Jeg visste ikke om disse sidene før jeg ble gravid, men etter det har jeg vært innom nesten hver dag. Masse nyttig og masse morsomt.

Jeg hadde det likedan!

Og nå, etter 6 år sammen er vi gift, ferdigutdannet og i jobb,

og i vår 1pp! Er midt i 20-årene så da syntes vi det passet

bra. Vent til du føler at det er riktig tid! Fornuftig å vente til

du synes forholdene ligger til rette!

Lykke til med utdanning, kjærligheten og om

noen år .... baby!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...