Gå til innhold

Elli-Karamelli!

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Så du var tilbake, gratulerer som gift frue. :o)

Levde Las Vegas opp til forventningene dine? Leste såvidt historien din en dag, men fant den ikke igjen nå (les: gadd ikke lete bakover). Kjempemorsomt at dere giftet dere foran Bellagio, jeg syns det var såå romantisk der, og jeg var der bare sammen med ev venninne, hehe.

Jeg har veldig lyst å høre mer om hvordan du har hatt det, hva dere har gjort, og hva dere har spist....hehe. Har du lagt ut noen bilder på nettet?

Igjen, gratulerer så masse!

Nå venter vi bare på at USAmamma skal komme seg tilbake til Norge også.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670992-elli-karamelli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å,tuuusen takk :-)

Ja,kom hjem på mandags ettermiddag,trøtt som fy! Den flyturen var det seigeste jeg har vært med på,og jeg har vært ute i båt uten å sett land i 3 uker,2 ganger!

Hadde det SÅ gøy,dødskul by! Skal definitivt tilbake dit,men det blir ikke i mårra,for å si det sånn,he-he! Grensa er nådd nå!(kreditt-grensa,altså!)

Har skrevet om turen inne på bryllupssidene,under et innlegg fra *koseguttens mamma* m overskrift "elli-karamelli...",så du kan lese der om du vil! (er litt treg å skrive,så da går dagen!)

Bellagio ble bestemt bare noen timer før,burde nok ordnet alt sånn på forhånd,men vi er litt sløve,ser du! Gikk nå fint likevel,og vi har bare hatt det kjempefint hele turen!

Var der eoppe i Stratosphere å tok de "karusellene"? Fy f.... så rått,aldri vært så redd før! MÅ tilbake å gjøre det igjen!

Gambling ble det ikke så mye av,vi prøvde noen slot-machines og vant en sånn fin polett-dollar-dings lagt i plastbeholder(skjønner du hva jeg mener?!?),den kan sikkert byttes inn mot noen ekstra credits og er ikke verdt mange dollarne,men fin å ha som minne! :-) Er som kråka,alt som glimrer...

Blir gøy å høre åssen USAmamma har hatt det i Miami,og om hun har testa positivt!:-)

Har ikke fått lagt ut noen bilder enda,har nesten ikke hatt tid til å kikke på de,har hatt full fart her hjemme,og vært litt ekstra trøtt og sløv! Skal få sumla oss til å gjøre det etterhvert,så skal rope ut når det er gjort!:-)

Åssen har du hatt det da? Noe nytt??

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670992-elli-karamelli/#findComment-6671160
Del på andre sider

Åååå, det høres ut som om dere har hatt det helt opp. Jeg skal skynde meg inn og lese historien din.

Det har vel ikke skjedd så mye spennende her. Tanta kom på tirsdag, så vips var jeg inne i ny pp. Jeg startet på ny pergokur i går, så det blir spennede å se virkningene.

Jeg er ikke så mye her inne lengre, har meldt meg inn i FUB, og opprettet egen dagbok der, så da får jeg ut en del av tankene mine der istedetfor. Det blir fort litt mye tull her inne, mange kverulanter.....

Meld deg inn du og vel!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670992-elli-karamelli/#findComment-6671278
Del på andre sider

Usch,dumme tanta :-( Hadde håpet at det skulle ordne seg for deg nå!

Tar ikke skrittet helt ut med FUB enda,vil liksom ikke helt innse det,samt at jeg føler at det kanskje kan ordne seg naturlig fortsatt,har jo ikke fått noen logisk forklaring på hva som svikter. Får se hva de sier etter lapraskopien,om det bare er å prøve videre,eller om vi skal søke ass.befruktning.

Har vært her en del i det siste,men det går i bølger for meg også,kommer an på stemninga her inne og hva slags tema det går i(noe er ganske utdiskutert nå for min del)

Skal til med å vaske trappa i bygården her nå,urk! HATER det! Gleder meg til vi skal leie ut her å kjøpe hus,da skal jeg ADLRI vaske trapp mer!

Blir vel innpå her litt innimellom resten av formiddagen,men hvis vi ikke prates mer nå må du ha ei kjempefin helg! (skal til svigers i helga,blæh,det er kjedelig!)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670992-elli-karamelli/#findComment-6671383
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...