Gå til innhold

Juni: En hærlig tid dette.. :)

Anbefalte innlegg

ja ikke det at det går mot vinter men jeg tenker alderen Charlotte er i nå.. :)

Det kommer så masse nye ord og jeg skal gjøre selv fase. Slitsom men også artig. :)

Nå som vi har fått valp i huset er det ikke meg hun roper på om natta, nei det er hunden ja.. haha.. Første hun sier når hun slår opp øynene.

Hvordan går det med dere andre?

Sover de mye på dagen nå? Charlotte sover rundt 10 timer på natten og en lur på dagen alt fra 1 - 2 og en halv time.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670827-juni-en-h%C3%A6rlig-tid-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ei artig tid. Her kommer også stadig nye ord, og så setter han sammen til: se på den, se der borte, det er til deg ("d e t dæ" i "lydspråk" :-)). Og så glemmer han noe av det han har lært fordi han er opptatt med de nye ordene. Og så bruker de tegn til tale i barnehagen -og jeg tror det er det han prøver seg på han også. I grunn flink til å gjøre seg forstått med en blanding av ord, babling, mimikk, peking og veiving (tegn til tale).

Og han elsker å danse og synge. Det er det beste han vet. Et riktig syn er han når han står og tramper med den ene foten, vrikker på rompa og vifter med hendene og rister på hodet :-).

Håvard sover vel sånn ca. 11 timer om natta - av og til nærmere tolv og av og til ti. Og så sover han et sted mellom halvannen og tre timers lur på dagen. Sjelden det blir tre timer da. Vanligvis sover han rundt to timer.

Går bare bra med Leah:)

Hun har så si akkurat begynt å gå og er såååå stolt:) Hun snakker ikke så masse enda, men det kommer nok snart, for du verden som hun babler!

Hun sover 12 - 14 timer om natta og 1-2 time på dagen.

Hun har sovehjertet til sin far:)

Ja, det er en hærlig tid, men slitsom :-) Alt skal røres og hun skjønner ikke at noe kan være farlig. Vi har en liten klatremus og hun skal opp hele tiden. "Sitte der" sier hun å peker. Gøy er det!

I dag har vi vært på åpen dag i barnehagen og det var kjempestas! Masse gode kaker uten egg og melk, pølser, sang og underholdning! Utrolig at hun kjenner igjen sin tripp trapp stol blandt alle andre :-)

Johanne sover 10-11 timer om natten og alt ifra 1,5-3 timer om dagen. Hun er blitt 10 kg tung og er 78 cm.

Ja, det er en hærlig tid. Slitsomt også. Elias nekter ¨å sitte i vognen, han skal bare gå selv og han vil ikke gå dit mamma vil at han skal gå. Han liker også godt å klatre.

Han snakker veldig mye men kan ikke så mangen ord. Han har begynt å få litt stavanger tonfall og skarrar skikkelig på r:n:)

Elias sover ca 11 timer på natten og 1 time om dagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...