nickoline og supermann Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Lenge siden sist. Sveiper innom en tur. Håper alt er bra med deg og tassen din. Tassen her er blitt et halvt år og er nesten 8 kg tung og 68 cm. Alltid blid....... jeg mener det A LL TI D...... tom i går når han fikk sprøyta var han blid. Sa ikke et pip. Sover nesten hele natta og vi bare koser oss. I dag er det likevel en trist dag. Skal til veterinær og avlive pus som har blitt grisete. Tror han er syk. Ble operert for kreft for et år siden. Så nå tar vi den lange tunge veien til veterinæren om bare litt. Kos fra oss! Legger ut nytt bilde på nettet. Ligger under A...... en liten gutt i seterdals genser!
pandabjørn Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Heisann nickoline 150406 ja det er alt for lenge siden sist jeg har skiftet nick også....var bare flaks at jeg så mitt gamle nick ja Sander har blitt 6,5 mnd vi var på 6mnds kontroll på tirsdag og da veide han 8700 og var 69 lang.....han hadde bare gått opp 460gr siden sist veiing som var på 5 mnds kontroll han skrev litt når han fikk sprøyta men det var over på 1 min han grein ikke helt ut for å si det slik..han stoppet opp ) vi har begynt å se på hus vi da.....vi vil ha litt mere plass + et eller 2 soverom ekstra...har vært på en visning men det ble for mye jobb å pusse opp både det ene og det andre. skal på ny visning til mandag så det blir spennende med 5 soverom og 2 bad og 2 stuer..... synd å høre om pusen din da...dere kan jo få en ny pus når dere er klar for det ) skal inn å se på bilde av Andreas nå.. kanskje jeg også skal legge inn nytt bilde av Sander hei så lenge håper det ikke tar så lang tid neste gang du er innom her klem
nickoline og supermann Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hei her er jeg igjen. Rømt hjemmefra. Andreas ligger ute i vogna og sover. Vi har murer på besøk. Nå får vi jammen snart nytt bad også. Ja da.. .vi holder på enda. Men når badet er ferdig er vi ferdig i hoved delen av huset. Deilig. Dere vil ha større plass ja. Vi har levd på 70 kvadratmeter i mange år vi. Gammelt og fælt. Men bodd billig da. Så har vi levd i oppussingsrot og påbygging i over 2 år. Men nå er det jammen blitt fint synes vi selv. Men nå er vi blakke:) Håper vi kommer oss litt ovenpå igjen. Samboeren min har nemlig vært sykemeldt lenge. Operert hånda si for to mnd siden. Han begynner å jobbe igjen nå. Han er selvstendig næringsdrivende så da er det ikke særlig mye penger han får..... Andreas vokser og er en blid liten fyr. Sjelden sur. Griner lite. Sover godt om natten. Jeg har nok melk. Koser meg glugg ihjel... Skikkelig kos og latmannsliv:) Tenk at ni mnd med helvete kan endre seg til et år i himmelen..........
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 hei igjen i går var vi hos fotografen og det ble så mange fine bilder vi har plukket ut 8 bilder vi skal ha i et album fra fotografen + 3 bilder vi skal gi til besteforeldrene til jul + et vi skal ha selv skal forstørre de til 20x30 eller 25x30 hadde tenkt 30x40 men det blir litt for stort.. har dere vært hos fotografen med Andreas.. så fint at dere snart er ferdig med huset da, tenker det blir fint ja håper vi finner noe i år eller tidlig neste år...jeg elsker å flytte blir 6 ganger jeg flytter nå siden 2003 hihi..... når vi flytter nå så blir det for mangeeee år fremover... synd med samboern din som har vært sykm så lenge da håper dere kommer oppover igjen med økonomien da i dag skal vi bort kl 17 på spekemat kan ikke si jeg er så veldig glad i det men...sambo jobber i dag fra 9-16 100% får han da siden det er søndag.. vi får snakkes siden klem
nickoline og supermann Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Vi skal nok klare oss. Men jeg merker de tusenlappene mindre i mnd. Vi har heldigvis ikke mye gjeld, men over jul er vi nok oppe å kjøre igjen. Ja, har vært hos fotograf to ganger allerede vi. En gang når han var kun 16 dager gammel. og en gang for noen uker siden. Skal igjen nå han sitter og et år. så en gang i året etterpå. Er så fornøyd med bildene våre. Har bestilt julegaver til min bror og mamma og pappa + et til som jeg ikke vet hvem som skal få. Sambo synes det er for dyrt så han vil ikke gi til sine. Hans valg....... Har selv de siste bildene i 15 20 eller noe sånnt, så det for holde inntil videre. Et av bildene fra nyfødt serien finner du på bilde siden vår. Jeg har vært å fått meg en dusj. Er enda uten bad, men flisleggeren kommer i morgen igjen. Heldigvis. Hjem nå og se Anna Phil Jeg har foresten skikkelig ammetåke:) Det er helt grusomt! Ellers har jeg nytt de siste seks mnd. Dette er skikkelig latmannsliv!
pandabjørn Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 hehe jeg også er i ammetåke av og til..... må fortelle at vi har kjøpt HUS.....var å snakket med prosjektledern på mandag skal ha nytt møte i morra med han er en del ting vi lurer på osv..husket skal stå ferdig i mai 2007.... det er på 2 etg, og har stue, kjøkken, håll, bad/vaskerom, bod og entre 2 etg har 3 soverom og bad, loftstue, bod vi får dobbelt så stor plass når vi flytter nå bor vi på 65 kvm og får 135 kvm nå.....det skal bli så deilig å få alt nytt. og ikke minst 2 bad......vi skal ha glassbyggerstein på badet i 1 etg. og hjørnebadekar i 2 etg... skal foresten se på kjøkkenindrening og baderomsinreding i ettermiddag gleder meg..... når det gjelder bilder av Sander så tror jeg vi skal ta 25x30 eller 20x30 må ringe å avtale et møte så jeg får bestemt rammer osv.. nå tenker jeg bare på hus om dagen hihi blir kontraktsmøte neste uke.... det som er så fint er at vi kan kjøreforbi hver dag når vi er ute å kjører så kan vi se hvor langt de har kommet når de begynner å bygge (etter vi har skrevet kontrakten) vi bor ca 300 m i luftslengde fra det nye huset...og ennå nærmere mine foreldre hihi... når begynner du å jobbe igjen? klem
nickoline og supermann Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 Skal begynne å jobbe igjen 1. mars. Hvis jeg har fått jobb da. Men har vært i kontakt med et firma i asker. Privat som jobber med psykisk utviklingshemmede. Langt å kjøre, men gjør unna 3 hele døgn på et skift. Det frigjør mye tid med Andreas. Som skriker. Snakkes. Grattis med nytt hus. Komenterer mer senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå