Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er Isabell i ferd med å bli et nytt motenavn??? Vi har tenkt på å bruke Isabelle - vil ha et navn ikke "alle" har, men synes jeg ser/hører om så mange som skal bruke Isabell. Er navnet i ferd med å bli et motenavn? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har inntrykk av at "alle" her på bim skal bruke det, iallefall. Spes. ofte som andrenavn. Isabella er kanskje mindre vanlig, og finere syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 hehe må si at dokker har tatt et bra navn da... mn æ persjonli veit ikje av så mange som heite det samme så æ trur ikje det e så vældi vanli da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg heter også Isabel =) trodde ikke det var sååå vanlig, men det blir kanskje mer popp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå