t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Å, nå har jeg vasket leiligheten for helgen- så deilig å få det unnagjort :-) så nå har jeg vondt i bekkenet da, og må nok legge meg litt!!! Men har dere planer i helgen da jenter? Vi får besøk av lillebroren min på 15 :-) Ellers skal vi på ikea og kjøpe ny sofa (jippi jippi jippi) og litt småtteri til bebisen )
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 helga her blir bare brukt til å slappe av nå... for en gangs skyld skal jeg og sambo bare være hjemme og gjøre ingen ting. bare slappe av og kose oss med magen...
MM med spire Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Stille og rolig ) Har vært ute å handlet inn mat til helgen. Nå skal jeg spise lunch med en veninne, deretter blir det vel hjem igjen å vaske huset Så er det jo se & hør idag )) Samboeren kommer hjem (ukependler) så det skal bli godt ) God helg til dere alle !!!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 skal på denne der elektronik messen til lørdag.. ellers blir det stille og rolig.. får kanskje besøkav en bekjent som er utdannet maler/tapetserer og snakke llitt om hvordan vi vil ha barnerommet
mensana Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Kunnskapskonferanse med bl.a Øystein Djupedal her i helgen, så dette blir en politisk helg.. Ikea høres kjekt ut!! :-)
Lystpåentiljeg Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Så deilig! Vi holder på å pusse opp, så helgen går nok med til det. Sliter med smerter i bekkenet, så får ikke gjort så mye som jeg gjerne vil. Dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå