Gå til innhold

November: Hvordan skal dere feire 1 års dagen?? :O)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei!

vi har tenkt å feire hos og med mormor, tante og onkler,og så skal vi invitere morfar, oldefar, to kusiner av meg og mann og barn til hun ene av dem:) skal ha etterselskap dagen etter med to nabopar med barn på rundt oliver's alder.

vet ikke 100% hva vi skal servere enda, men et par slags kaketyper blir det nok (sjokoladekake,bløtkake og muffins kanskje). ser etter om jeg finner en kakeoppskrift som barn med diabetes kan spise ettersom sønnen til kusina mi har diabetes...)

vi hadde tenkt å kjøpe gåbil til bursdagspresang, men det kjøpte plutselig besteforeldrene hans mens de var her på besøk i september... har kjøpt inn en stor lekebåt (noah's ark, sånn "mega blocks" opplegg) som han får fra oss. tenkte litt på akebrett, men det får bli enten til jul eller tidligere:) gleder meg til å suse nedover bakken sammen med lillegutt på akebrett ja!

ellers ønsker vi at han får: duploklosser (gjerne for å bygge duplohus), andre 1-åringleker, innesandaler av merket elefanten, strikket genser og bukse, kommer ikke på noe mer i farten jeg....! må vel sette meg ned og skrive ei ønskeliste!

• 3 uker senere...

Alexander blir ett år 28.november, vi kommer til å feire helgen før så vi ikke kræsjer med alskens juleting i desember. Barnebursdag med venner og venners barn lørdag kl.14 og med familie og faddere søndag kl.18. Pølser, muffins og frukt i biter til barna og en eller to andre kaker til de voksne. Alle barna som kommer har storesøsken på rundt tre år, passer bra så har storebror på tre også noen å leke med!

Vi ønsker oss gåvogn, gåbil, ullpysjer fra Nøstebarn og ellers alle mulige kule leker for barn ett år og oppover.

Gleder meg, elsker å arrangere barnebursdager !!!!!!! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...