Gå til innhold

noen som kan svare meg?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er snart i uke 37. Har hatt bekkenløsning siden rundt uke 14, og da har vondtene hele tiden vært i korsryggen og nederst i magen. Men nå de siste dagene har jeg fått utrolig vondt (!) i høyre lyske/lår... går helt ned til under kneet. Er dette bekkenløsningen?? Eller kan det være noe annet? Det er faktisk så vondt at jeg ligger og vrir meg av smerte om natta. Er ikke krampe (tror jeg?), for det har jeg også hatt en del av... dette går liksom ikke over sånn som krampene gjør. Blir litt bedre om dagen når jeg beveger meg, men er vondt da også.

Og en ting til... har nå en ukes tid hatt mensmurringer i både rygg og mage.. spesiellt om natta dette også.. og er gjerne litt kvalm om morgenen.. flere som har det sånn? Er det vanlig at dette kommer på slutten av svangerskapet..? Var på kontroll i går, hodet er festa og alt er bare bra med gutten vår!:)

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mensmurringne har jeg ikke, men jeg er bare 32+2 i dag. men de andre smertene ned til kneet og sånn de har jeg.. sover ingenting om natta og noen ganger er det så ille at tårene bare spruter.. Har kraftig bekkenløsning så har hele tiden regnet med at det er pga det. Gåt til fysio 2 gange ri uka, så det hjelper noe på meg.

Skrevet

Hei!

Ikke godt med bekkenløsning. Kan være press på en nerve da du har smerter helt ned til kneet. Er det utstrålende smerter? På baksiden eller fremsiden av benet? Av og til kan babyen ligge sånn at nerver blir liggende i press, men det klan forsvinne når babyen flytter på seg igjen. Tror det er vanlig med mensmurringer på slutten.. Jeg er ikke kommet så langt som deg i svangerskapet og har ikke kjent det, men tror som sagt det er vanlig.

Håper det var litt til hjelp dette! Lykke til frem mot fødselen, stå på!

Skrevet

takk for svar begge to:)

smertene er omtrent som stråling, mest foran... men er liksom vondt i hele låret.. om du skjønner. så er vel mye mulig det er en nerve som er i klem ja.. vondt er det i alle fall!

takk, gleder meg til fødselen nå! skal bli godt å få han ut! :D

lykke til videre dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...