Gå til innhold

April: I morgen skal vi ha bursdagsselskap...

Anbefalte innlegg

Gubben fyller år... Noen som har lyst å komme å vaske for meg????? Eller bake litt??????? Eller lage middag????? Arhg..Er så lite gira på å stelle i stand nå... :( Gleder meg egentlig, men for et styr!! Broren til min mann med familie (5 stk til sammen -med to jenter som kan lage mer støy enn man trodde var mulig..) er i byen -bor hos svigers.. De skal komme hit i tillegg til svigers og en bror til.. Sigermor jober nattevakt denn ehelga så derfor har vi har lovet middag og kaffemat slik at hun skal slippe å styre med alt... Bare det at jeg nå har tre-fire kaker å bake, steik å tilberede, masse å handle inn, pluss at huset trenger en real shinings... *sukk* Burde vel ikke sitte her igrunn... Men må jo tenke ut en lur liste over tingene som skal gjøres, og i hvilken rekkefølge..*knis* Og så har jeg lovet å bli lmed svigerinna mi på shopping i dag og.. Var ute i går og.. Og så hadde vi planer om kino i kveld.. Jaiks.. Når skal vi få tid??? Må og nevne at vi egentlig feirer 4 bursdager på en gang, nå i helga. Min mann, broren, og to av niesene våre.. Derfor vi gjør litt mer ut av det enn strengt tatt nødvendig...

Hmm..mye mas på meg nå.. trenger bare noen oppmuntrende ord for å komme i gang med hele sulamitten... :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...