Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Først og fremst,alt står bra til med hybelboeren i magen min !! =) Men etter å ha vært på UL på onsdagen,så var jeg både irritert og sur og sint etter det,så har ikke orket å skrive noe om det før nå. Nå var dette min 3 UL og det har vært forskjellig person hver gang jeg har vært der,så bare det gjør meg litt irritert,og hvertfall når de ikke vet hvorfor jeg er der,så jeg måtte selv si at livmorhalsen skulle måles. Den var 20-30mm, ikke for kort i det hele tatt ifølge UL legen (men,rart at jeg hadde kort sist da,da den va 22mm,og fikk ikke lov til noe,og enda kom lillegutt i uke 35) Noe jeg sa til han,og fikk slengt tilbake, Vi kan uansett ikke gjøre noe før uke 24, og unger født i uke 35,er ikke fortidlig,og det har vi en gang i uka her, (tull,det fødes bare 400barn i året på dette sykehuset,i motsetning til der lillegutt ble født,ca.1500 eller mer,husker ikke helt,og der sa de at han var født fortidlig.¨) Og når jeg prøver å spørre om noe,så får jeg bare et svar slengt tilbake,og det virker som om jeg maser med å spørre,og de har det for travelt til å svare. Og ikke er det private gynekologer her vi bor heller,må tilbake til Bodø,og det er snakk om 25mil,en vei,også ei ferge,så det er jo ikke aktuelt da. Så er temmelig lei nå ja,skal tilbake om 6uker,da måtte jeg selv si ifra at livmorhalsen skulle måles. Skal inge jordmoren å snakke med henne idag,jeg orker ikke å gå i uviss,og en person sier ditt og en annet datt,også er det ikke noe som stemmer,og dette er folk jeg skal føle meg trygg på. Men som sagt dette var min 3 UL så langt,og etter hver gang er jeg mere fortvilet og frustrert enn glad og lykkelig,blir rett og slett lei meg for at jeg ikke får svar,og gleder meg absolutt ikke til fødseln eller å gå gravid. Jeg som hadde tenkt å føde her allikavel,men nå kan de bare glemme det. Sorry sinnet mitt,mer er litt irritert over måten jeg har blitt behandlet så langt,ikke kunne ha si når jeg hadde termin heller, fikk beskjed om at det kunnhe han jo ikke si før i uke 18 uansett,jeg skulle bare vite sånn ca,ikke nøyaktig (fikk vite med Simen i uke 6 sånn ca,og stemte hele veien det.) Nei,skal ringe jordmoren nå å prate med henne,hun er i det minste greit og hyggelig. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670013-april-har-ikke-orket-%C3%A5-skrive-om-ul-f%C3%B8r-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 ÅÅÅÅHHR!! Dusteleger altså!!! At de kan være så forbaska idioter!!! Føler med deg i irritasjon og sinne, ja!! hehe... Men at sånne folk får bli leger -de jobber tross alt med mennesker. Skal vi foreslå at empati, forståelse, folkeskikk og hyggelighet skal innføres i legestudiet??? Hehe.. Du kunne jammen trenge det!! Håper du blir i bedre humør etter å ha snakka med jordmor!!! Er ikke gøy å bli behandlet sånn som det!! Nei, SMIL!!!!! For du har jo tross alt en ny deilig baby i magen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670013-april-har-ikke-orket-%C3%A5-skrive-om-ul-f%C3%B8r-n%C3%A5/#findComment-6670150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 fikk ikke tak i jordmor,og snakket såvidt med henne igår da jeg var med lillegutt på HS,da skulle hun ringe meg,men har ikke hørt noe,og nå når jeg ringte ble jeg satt over til kommun,hvor jeg fikk beskjed om at det ikke er noen som helst på HS idag,ikke før mandagen. Så sitter faktis å lurer på om jeg skal ringe til gynekologen som jeg gikk til da jeg gikk med lillegutt,å høre hva han har å si,han er en av de få i Norge som faktis har forsket på dette med kort livmorhals og slikt,men får sikkert ikke prate med han,men med kontordama,og er så usikker på hva jeg skal si.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670013-april-har-ikke-orket-%C3%A5-skrive-om-ul-f%C3%B8r-n%C3%A5/#findComment-6670478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er foresen med å støtter forslaget ditt fullt ut =)) Har vært borti min del av leger både med meg selv,og lillegutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670013-april-har-ikke-orket-%C3%A5-skrive-om-ul-f%C3%B8r-n%C3%A5/#findComment-6670506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. oktober 2006 #5 Del Skrevet 13. oktober 2006 Uff, ikke lett det der altså. Alltid umulig å få tak i de man trenger... Har du prøvd å ringe gynekologen? Fikk du noe svar? Virker så leeeenge til mandag nå, sant? Men det er bare litt over femti timer ca til du kan ringe... hehe... mager trøst... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6670013-april-har-ikke-orket-%C3%A5-skrive-om-ul-f%C3%B8r-n%C3%A5/#findComment-6673141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå