Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg lurer egentlig på om det har noe med KISS og gjøre at Luke sitt hår vokser liksom fremmover!? Det vokser fra der han begynner å bli skjev (bak) og frem mot panna.... Eller er dette vanlig hos alle barn? Eller er vi kanskje alle forskjellige der og? Hmmm...lurer egentlig bare:O) ) )
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Kan jeg få spørre hva et KISS barn er ? Hilsen uvitende...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Det er barn som er født med en feilstilling i nakken
snull Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Godt spørsmål egentlig!! Håret til snuppa vokser slik du beskriver og hun har hatt KISS.....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Din også? Hmm...kanskje det ligger noe i det da? Han er forresten "friske meldt" han og...)
snull Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Vi hadde 4 behandlinger og hun er tydelig mye bedre...,men hodeformen er fortsatt noe skjev da...bedrer seg vel etterhvert! Hun er blitt mye roligere, sover bedre, snur nå hodet sitt til begge sider og skriker ikke så mye nå. Hvordan merker du forskjellen?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Hos oss oppdaget vi KISS allerede da han 5 uker,han var så skjev at jeg trodde han hadde en utvekst i hodet! Etter 2 beh.hos manuellterapaut og annenhver uke hos fysio i 5 mnd ble han frisk! Gulpingen,hylene om natta og vondt for å ligge på magen ble betydeligere bedre etterhvert som behandlingen pågikk.Det er jo mye annet som er kjennetegn på KISS,men merket rett og slett at han ble mer fornøyd med å "leve" I dag er han litt over 11 mnd,og jeg merker ingenting til at han har hatt KISS-det eneste er at hodet fortsatt er skjevt:O)
snull Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Ja , nå ble jeg påminnt disse hylene på natten...off,stakkars småttiser...det var grusomt å høre på for mammaen ! Så fint å høre at det er blitt helt bra....hun her er bare 5 mnd da, så vi trener fortsatt;)
snull Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Kan jeg spørre om dere hadde noe ammeproblemer i tilknytning til dette?, og om det eventuelt har ga seg etterhvert?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 gutten vår har hatt kiss,og vi hadde ammeproblemer. Ga opp etter 6 uker. Var et mareritt og og vi grein begge 2 hver gang....
snull Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 off, ja, kjenner til det der ...grining har vi hatt MYYYE av her også..og da fra oss begge...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. oktober 2006 Ammeproblemer ja,og det er mildt sagt! Jeg hadde den ene betennelsen etter den andre (pga at han ikke klarte å snu hodet-dermed ikke klarte å suge riktig) Ja,det blir bedre MYE bedre da de har fått orden på ting og tang! Ammer enda og er veldig glad at betennelsene ikke stoppet meg:O) Fint at dere trener,tror det hjalp Luke til å bli fortere "frisk" Masse lykketil videre!!!! ) ) )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2006 dytter litt på denne jeg,vil se om det er flere KISS kiss barn med samme hårvekst:O)
Mamma mia! Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 Må bare spørre dere som vet litt om det: Har alle babyer som har skjevt hode KISS?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. oktober 2006 Nei:) Mange av de har en favoritt side når de sover,det fiins mange flere symptomer på KISS enn bare skjevt hode. Mye gulping vil ikke ligge på magen hyling om natta (ikke gråting) aktiv i perioder ikke fornøyd kan ikke snu hode begge veier dette er noen av symp.på KISS,man trenger ikke ha alle!
Tupsi Skrevet 14. oktober 2006 #17 Skrevet 14. oktober 2006 Dattera mi på 7 mnd har hatt kiss i aller høyeste grad,og ho har akurat sånn hårvekst som du forklarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå