3barns mamma Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg begynte å vente på lille Ludvik tidlig, for jeg fikk min første 4 dager før termin, så jeg håpte selvsagt på det denne gang også. Men nei da... Dagene gikk og jeg ga opp å vente til slutt, det var bare noen dager til det skulle bli satt igang uansett. Men natt til mandag 2 oktober (termin 23 sept) våknet jeg av noe som gjorde vondt, da var klokken kvart på 5, jeg sto opp, gikk litt rundt og kjente på smertene ( kom ikke på hvor vondt det var fra forrige gang...) Vekte sambo klokken 6 for å fortelle at noe var på gang, han spratt opp. Tenkte jeg skulle vente til klokken var 7 med å ringe føden, men ringte kvart over 6. Vi var på sykehuset kvart på 7. Ble sjekket åpning - den viste 7 cm. Så gikk jeg og trampet litt, ett kvarters tid, ble sjekket åpning igjen - nå 10 cm. Og jeg begynte å føle behovet for å presse. Så på første pressrie turte jeg ikke presse så my, på andre pressa jeg så vannet gikk, på tredje kom hele Ludvik. Da var klokka 07.37. Så 3 timer fra første rie var han ute, fort og greit. Han var 3400 g og 49 cm. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6669575-det-sa-plopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå